I’m living

heeeey 🙂

Ja, jeg vet det.. bloggen min er slapp ganger tusen nå i sommer, men sånn får det vel bare bli.
Jeg lover å blogge like mye som før når skolen er igang igjen, bare sommeren er litt stress.
Jeg farter så mye rundt omkring og er opptatt hver eneste dag, så blogging blir det lite av.


spaniaaaa 🙂

Om dagene loker jeg rundt på norwaycup, møter folk, er med kjæresten og koser meg med verdens beste jenter.
Det var helt sykt koselig å møte alle vennene mine etter en måned, trodde jeg skulle dø ellernoe.. var bare såååå glad i hele går – fikk sånn lykkerus av å se dem igjen ellernoe. Jeg drar tilbake til hytten min igjen imorgo, så da blir'e ikke blogging på en stund. Imorgen tidlig skal jeg forresten ta en fææl vaksine (sprøyte), så ja.. ønsk meg lykketil. Jeg hater sprøyter!! wooow, dette ble litt sånn random blogging om masse tull, men dere får kose dere masse og vi får håpe på sol og fint vær!!
blogges <3

14 kommentarer

Siste innlegg