Hvor ble det av solen ?

heeey 🙂

Denne sommeren har vært helt syyyyykt dårlig hvis man tenker på været.
Det er regn og dårlig vær sånn ca 90++% av hele sommeren. Det er så kjipt for de som har vært i syden, fordi fargen forsvinner med en gang. Jeg var drit brun, men alt er borte.. føler all solingen bare har vært så bortkastet siden jeg ikke kan holde den vedlike. Joda, solarium funker jo.. men for det første er det dyrt og for det andre er det noe du må gjøre ofte og fast for å oppnå resultater!!

har du også mistet brunfargen på 123 da da var hjemme igjen?

bloggen
wiii. jeg har et bra redigerings program altså.
det heter PhotoFiltre. Det lastes ned fra nettet gratis. anbefales !!

jeg digger dere!! takk for alle komentarer, jeg tror jeg skjønte hvilken header dere likte best! koselig 🙂
skal fikse så jeg får den snarest ( nr 2 ).

nattaaa, blogges!

22 kommentarer

Siste innlegg