HR – LASH QUEEN FELINE BLACKS

heeey 🙂

Jeg er blitt medlem på blog lovin, sykt bra side egentlig.. Der kan man følge med på sine yndllings blogger :)!
her er min kode;

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/540812/andreabadendyck?claim=3ayzkhbbz3z">Følg min blogg med bloglovin</a>

Idag har jeg sovet over hos Henriette, og vært med axel til kvelden.
Vi så på mgp junior, og jeg undret meg virkelig over hvor dårlige noen av sangene var… hmm, hvis de som var med var de 10 beste av 500 så skulle jeg likt å se de andre! Men ikke missforstå, noen var veldig flinke også. Blant annet han med gitaren som sang om kjærlighets sorg.. søtt!!

Mamma har vært en tur i Hellas ellernoe sånt en ukes tid, så derfor fikk jeg da denne mascaraen som står i overskriften. Den ser slik ut :
http://www.skinstep.com/product_images/lash-queen-feline-blacks-mascara-black-black-07462083402.jpg
me like very, very much!
Den har sykt kult design + at den er drit bra og man får null klumper.
prisen aner jeg ikke, et sted mellom 200 – 300.

PRØVD DENNE FØR / HAR DU DENNE?
HVILKEN MASCARA ANNBEFALER DU ?

nattaaaa, blogges!!

29 kommentarer

Siste innlegg