Krølleeer, wææææ

hey hey haloo!

Igår kveld hadde jeg hatt en sånn slags peeling kveld med meg selv, og tok masse scrub, kurer og deilige kremer. 
Også fikk jeg idèn om å dele håret i 4 deler. Jeg tok det underste håret som en del, og det flettet jeg. Alt det håret som ligger på toppen det tok jeg i 3 snurrer (snurret håret rundt&rundt til de ble sånne små dotter). En på venstre side, en på høyre og en på toppen av hodet. Haha, ikke tro jeg så veldig bra ut idet jeg la meg. Forresten var det kjempe vondt å sove, våknet mange ganger.. au au. Da jeg tok ut strikkene fikk jeg helt sjokk, WOW.. håret mitt var jo nærmest en meter i bredden!!
haha, her er resultatet etter litt fiksing med børste og spenner:

krøllerkrøllekrøll
hunden min er en liten snik, det var ingen sjangs for at hun ikke skulle bli med på disse bildene altså!
Jeg syntes det ble ganske fint,
men vet ikke om jeg hadde orket å sove med de vonde klumpene hver eneste natt..
Men dette er en fin sveis hvis man skal i bursdag, selskap, bryllup, ball ++.

Hva syntes du ?
Har du krøller ?

BLOGGES

40 kommentarer

Siste innlegg