Skli fra hverandre

Jeg sitter å tenker på forskjellige ting. Tenk hvor fort det kan gå fra å være bestevenn med noen til man såvidt snakker sammen. Tenk mennesker du virkelig elsket, som betydde utrolig mye for deg kan bare skli sakte men sikkert ut av livet ditt. Det tenker jeg på nå. Jeg syntes det er urettferdig, hvorfor skal det være så lett å miste kontakten? Alle vennene mine fra barneskolen, de betydde så sykt mye for meg. Vi var virkelig bestevenner, jeg kan virkelig huske hvor utrolig sterke følelser jeg hadde for dem. Jenter som betydde mer enn noe annet i verden. Hvis jeg kranglet med bestevennen min, kunne jeg virkelig ikke tenke på noe annet. Jeg klarte ikke se på tv engang uten den vonde følelsen i magen, følelsen av redsel for å miste den personen. Hva har skjedd med oss nå ? Vi møtes kanskje en gang i året, snakker ikke sammen.. vet ikke noe om hverandres liv lenger. Det er utrolig trist, det får meg til å gråte. Jeg savner virkelig 7ende klasse, jeg savner mine nære bestevenner. Jeg skjønner det bare ikke. Jeg hadde en aller bestevenn, vi var sammen hele tiden. Vi var sammen etter skolen nesten hver eneste dag, vi delte alt og vi hadde det fantastisk. Vi gråt sammen, vi lo sammen, vi var som en person. Jeg har så sykt mange minner fra den tiden, minner jeg aldri vil glemme. Mens nå snakker vi ikke sammen lenger, jeg har ikke nr ditt engang. Vi som lovte å holde kontakten, uansett hva.. Sånn kan det jo gå.

Men jeg vil aldri gi opp håpet om å få vennskapene tilbake, fordi jeg vet at det vi jentene hadde aldri forsvinner. Dere som føler dere truffet her, dere må vite at jeg savner dere. Jeg tenker på dere hver eneste dag. Jeg blir lei meg av å tenke på hvor jævlig det er at vi ikke snakker sammen lenger. Det sårer meg at dere tror jeg har glemt dere, for det har jeg virkelig ikke.. jeg gråter av å tenke på dere, minnene våre.. jeg savner dere virkelig.

81207 004
husker den dagen. savner deg <3
kjekkene
typysik oss to da altså, savner det.
alle bildene jo d 011
det var alltid oss, alltid.
dsc06054
ææh, så søtt. savner det.
noorge 2528
du aner ikke hvor mye jeg savner det :/
alle bildene jo d 177
se så nydelig du er. gud, som jeg savner det.
alle bildene jo d 411
DETTE savner jeg. det bildet der er så utrolig famous, haha. søte vi var.
noorge 1626
ntå, det er så sykt lenge siden sist vennen.. husker den tiden.

60108 027
dette bildet.. får meg så sykt lei meg. hva har skjedd med oss? savner deg.

SKAL IKKE EGENTLIG MINNER FÅ EN TIL Å BLI GLAD ?
Jeg gråter bare av å se på alle bildene vi tok, det får meg til å innse så mye.
Det får meg til å bare ville gå å dø, jeg savner det sånn.. skjønner ikke hvordan jeg klarer å leve uten dere.

22 kommentarer
    1. Du tok ordene ut av munnen på meg. Satt å tenkte på det samme.. Savner så sykt hvordan ting var, savner den gode tiden. Minnene gjør meg ikke glade, de drar meg bare dypere ned.

    2. Når du sier det, så er det hardt å se tilbake på alle de godetidene vi hadde før. Folk forandrer seg, vi sklir fra hverandre og mister kontakten – alle får nye venner.
      Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste dette, bra skrevet!

    3. kjønner hva du mener !
      men jeg må bare spørre om en ting har du extensions, hvis ikke hvor lenge har du spart ? 😉

    4. En veldig trist men fin tekst. Hvorfor ikke ta det første skrittet å ta kontakt med vennene dine igjen? man kan klare å holde kontakten over flere år, gjennom oppturer og nedturer og mens man går på forskjellige skoler og til og med bor i forskjellige byer og land. Alle mine beste venner er venner jeg har kjent fra ungdomskolen og til og med fra første klasse på barneskolen. Mange av vennene mine bor i andre byer for å studere. Til og med kjæresten min har flyttet 550km avsted for å studere, men vi er fortsatt sammen. Er ikke umulig, men kan nok være litt vanskelig i starten. Du har jo tatt et stort skritt i riktig rettning med å si det som du føler. Lykke til 🙂

    5. Åhh så fint skrevet:)
      Så trist at du har mistet kontakten med dem:(
      Dere har jo fortsatt mange år på å bli venner igjen:)!

    6. skjønner hvordan du har det, har skjedd med meg også :/ men nå har jeg kommet meg litt over det, men plutselig kommer det en periode der jeg tenker veldig mye på hvordan tiden var før ogsånn..

    7. Du fikk meg til å grine har det på akurat samme måte som deg . Da jeg flyttet mistet jeg nesten all kontakt til de aller beste veninden mine, til og med dem jeg hadde kjent siden jeg gikk i barnehagen . Noen gange når jeg er der jeg bodde før. ser jeg noen av de, men jeg kjenner de liksom ikke lengre vet ingen ting om dem lengre 🙁

      btw bloggen din er kjempe bra 🙂

    8. dette er det beste innlegget du noen gang har skrevet. fortsett å skriv om tanker, da kan bloggen faktisk bli bra 🙂

    9. HAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!! SÅ LENGE SIDEN OMG , så liten du var:P hva skjedde mellom dere to nå da?? ! HAHA <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg