Ikke noe fine ting på bikbok sa du?

Bikbok har fått inn ganske mange kule klær i det siste, å da tenkte jeg å vise dere litt hva jeg liker derfra. Hørt mange si at de "haaaater bikbok" , "baaare stygge klær"!! Joda, vi får se litt der du.. etter min mening er det kommet inn mange fine klær dit! Ja, en ting som er dumt er at det er så mange som kjøper klær der, så det er litt kjipern å gå likt kledd som alle andre på din alder i karl johan.

1
499 KR
denne cardiganen syntes jeg var drit kul.
Den var litt sånn baggy og hadde vært drit fet til et parr med baggy, hullete bukser & uggs

6
199 KR
aah, lang paljett kjole/singlett. herlig eller hva?
Denne hadde vært døds lekker til et parr skinntights og gull/sølv øredobber/armbånd

5
299 KR
Denne svarte litt posete kjolen var bare sykt fin!
Tilbehør blir vel øredobber/armbånd som matcher dottene på sidene

7
149 KR
Skinntigths er et must spørr dere meg.
Det er drit kult og stjeler lett opmerksomhet

4
699 KR
Baggy, hullete bukse fra bikbok.
very, very nice! Som jeg skrev istad,;
denne buksen + uggs + singlett + cardigan = <3 – etter min mening

Likte du noe av dette?
Vil du ha flere slike innlegg?

– ANDREA BADENDYCK

33 kommentarer

Siste innlegg