Ice coffee <3

Heihei allesammen!

Det går bedre med meg nå. Krykkene og støttebandasjen er på plass, og foten har bedret seg nokså mye.
Jeg var hos legevakten i dag, og tok røntgen. Jeg har bare forstuet foten, og det vil gå over av seg selv. Jeg må ha på støttebandajsen i 2-4 uker og krykkene til jeg føler jeg ikke trenger dem lenger. Dette går nok fint!



I det siste har jeg begynt å like iskaffe utrolig godt. Før kunne jeg ikke fordra det, men når man har vendt seg til kaffe smaken så blir det mye bedre!

Mine favoritter er disse to:

http://www.norskdesign.no/getfile.php/Bildearkiv/Designpriser/Klassikerprisen%20for%20god%20design/TINE%20Iskaffe%20-%20Dobbel%20Latte.jpg%20(278x625).jpghttp://www.tine.no/binary?id=213369
Dobbel latte er den jeg liker best.
Jeg blir ganske fort kvalm av caffe mocca'en, fordi den er mye søtere. Hvis man ikke er så veldig vandt med kaffesmak, så burde man starte å drikke mocca fordi den er med sjokolade i og den smaker mye mindre kaffe. Men nå som jeg er vandt med kaffesmaken drikker jeg heller dobbel latte, den smaker bedre!

Forresten så er imorgen (søndag 18 oktober) den siste dagen tine gir ut gratis iskaffe.
Til dere som ikke har fått med dere dette kan man sende:  ISKAFFE
til 2310
Da vil du motta en melding med en kode du kan vise på alle 7eleven butikkene i norge, og motta en gratis iskaffe eller iskaffe frapè. Meldingen koster det samme som om du skulle sendt til et hvilket som helst annet nummer.

OG HVIS DET ER NOEN AV DERE SOM VIL PRØVE Å LAGE ISKAFFE HJEMME, SÅ HER ER MIN OPPSKRIFT:

Dette trenger du:
– 1 glass
– kaffe pulver
– kokende vann
– sukker
– melk
– isbiter
– oboy pulver (hvis dere ønsker det)

Det første du gjør er å hente et stort glass.
Også tar du i litt kaffepulver (jo mer, jo sterkere blir kaffen).
Deretter tar du i sukker (ca en halv spiseskje ++)
Og hvis du ønsker å lage en slags mocca (med sjokoladesmak) tar du i en halv spiseskje oboy.
Også heller du i kokende vann (ca en femtedel av glasset skal fylles med vann).
Deretter rører du rundt med en skje!
Også heller du i melken helt til glasset er fult og tilsetter 4-5 isbiter.
Etter det burde du vente rundt 5-10 min slik at iskaffen er kald!
ENJOY!

bilde 72bilde 110
Gamle bilder en gang jeg og Fanny lagde iskaffe.

Liker du iskaffe?

– ANDREA BADENDYCK

18 kommentarer

Siste innlegg