30 Ting dere kanskje ikke visste om meg

* Jeg er kvart svensk
* Jeg liker ikke nøtter
* Jeg elsker frosker
* Jeg digger å fiske
* Jeg hadde en periode i 7ende hvor jeg gikk med masse sminke og HØYT hår
* Jeg har gått på nesten 20 forskjellige fritidsaktiviteter gjennom livet mitt
* Tuva emilie og jeg ble bestevenner i barnehagen da vi var 3 år og har vært det siden
* Før jeg ble sammen med axel, hadde jeg ikke hatt kjæreste siden 5 klasse
* Jeg har aldri klart å ta på manekyr selv og blitt fornøyd over resultatet etterpå
* Jeg har aldri flyttet før
* Jeg elsker å sole meg
* Jeg hater å spise gulrøtter
* Jeg var skikkelig sims2 avhengig på barneskolen, og har ALLE tillegspakkene
* Jeg har tre hull i det ene øret
* Jeg tar alltid av paprika, sopp og sånne ting på pizza
* Jeg klarer ikke drikke mye brus om gangen, og får skikkelig lett tårer i øynene av det
* Jeg bruker opp penger med en gang jeg får det, klarer nesten ikke spare!
* Når jeg er på hytta, pleier jeg å begrave døde dyr jeg finner i hagen
* Jeg hører ikke på musikk hver eneste dag, bare noen ganger i uken.. selvom jeg elsker musikk (rart)
* Jeg elsker å synge
* Jeg har verdens styggeste, men samtidig beste grimaser
* Jeg bruker øredobber hver eneste dag
* Jeg elsker tortilla chips
* Mitt yndlingsfag er engelsk
* Jeg klarer aldri å finne en bra mascara
* Jeg hater mine egne klær, er sykt lei av alt i skapet
* Jeg elsker salt, noen ganger tar jeg det på potetene tilogmed
* Jeg elsker å se på bilder fra da jeg var yngre
* Mitt yndllingsland er Spania
* Og jeg har spansk på skolen

bloggen

Var det noe du ikke visste fra før av?

– ANDREA BADENDYCK

17 kommentarer

Siste innlegg