Manikyyyyyr

Kjeder du deg idag? Kanskje du vil prøve å ta på litt manikyr?
Nå skal jeg vise dere et lite tips, sånn hvis du ikke har sånne man klistrer på som følger med i pakken.

Dette er det jeg gjør når jeg tar på manikyr:

Først henter jeg en blank farge, en til å ha over hele neglen og en hvit til å ha bare på tuppen!
Også tar jeg på den med litt farge over alle neglene og når det har tørket, tar jeg på den blanke.

manekyr2
Også klipper jeg av små teip-biter som jeg fester over hele neglen til der tuppen starter.
Dette er for å få det rett, noe som er spesielt vanskelig når du skal ta på hvitt med venstre hånd.

mankeyrfinger
Derreter tar jeg hvit neglelakk over negletuppen og litt på teipen og lar det tørke
manekyr1
Også, når det har tørket – river jeg teipen av!
nails
Også kan du bare nyte resultatet!
nailss

Har du prøvd manikyr før?

– ANDREA BADENDYCK

27 kommentarer

Siste innlegg