Jeg tester E.L.F sminken!!

Hey there Qties!!

Jeg bestemte meg for å teste ut E.L.F sminken min, som jeg fikk for noen dager siden. Dere hadde lyst til det – og hva gjør jeg ikke får dere? hoho. Men jeg Syntes at sminken alt i alt var veldig fin, HVERTFALL sammenlignet med prisen på den! Hope you enjoy it!

elf testing
Et "FØR" bilde, hvor jeg bare hadde på mascara og ingen sminke i annsiktet.

elf testing 073
Dette var det jeg skulle teste ut:
– Eyeliner
– Shimmer-krem
– Mineral fundation
– Mineral concealer
– Fundation kosten
(Mascaraen hadde jeg på fra før av).
elf testin
Her hadde jeg fått på meg mineralsminken! (Fundation og concealer).
Som dere ser er hudenfargen nå mye jevnere og jeg ser brunere ut.

elf testi
All sminken påført. Her har jeg tatt på shimmer rundt leppene og øynene
+ at jeg har tatt på eyeliner.

ferdig resultat
Jeg syntes at E.L.F sminken ga et godt resultat og er veldig fornøyd. Som jeg har skrevet tideligere så bestillte jeg jo også et solpudder og en rouge. Og de var helt sykt dårlige! LOV MEG å ikke bestill det, du kommer til å angre.
Men feks. Mineral pudderet og concealeren er virkelig gullfunn for meg, de var utolig bra! Og jeg er også veldig fornøyd med shimmer-kremen. Mascaraen var bra, værtfall til å koste ca 17 kr. Jeg likte også eyelineren.
Fundation-kosten var helt syykt bra, og utrolig myk. Jeg skal virkelig kjøpe flere koster fra E.L.F!

Hva syntes du?
Har du tenkt til å bestille E.L.F sminke?

– ANDREA BADENDYCK

32 kommentarer

Siste innlegg