Helgen med Axel

Jeg skrev faktisk ingenting etter at Axel hadde vært med meg på hytta, så da kan jeg likegodt gjøre det nå! Det var jo første gangen da, men det passet jo – ettersom vi har vært sammen i over 11 måneder.

Det var en koselig helg alt i alt. Vi hadde ikke så mye å gjøre hele tiden – til tross for regnvær. Men vi fant på litt ting hele tiden. Vi spilte yatzy helt til axel var så dårlig taper at han ikke gadd mer også spilte vi spill helt til jeg ble så sur for at han jukset 🙁 hahah! Neida, eller joda.. eller litt så. Men det var veldig koselig egentlig! Han var med til mormor og morfar å spiste middag der ogsånt, hoho.. Men heldigvis likte de han veldig godt da!  Og til dere som spurte om vi sov i samme seng – så nei, vi lå ikke på samme rom engang.knaps
Haha, Axel prøver seg på lutfgæver.
knapsii
Jeg traff mest, og var myyyye bedre altså!

knapsi
Axel i akjson!

Liker du å være med noen på hytta?

– ANDREA BADENDYCK

30 kommentarer

Siste innlegg