Hunterstøvler er praktisk!

Ja, dette er noe av det jeg tenkte på da jeg skyndtet meg hjem i regnværet. Jeg elsker Hunterstøvler!
For det første ser de kule ut, de er i mange farger, har et ganske klassisk og fint utseende og de holder deg tørre.
hunter1
hunter 3
Bare se, der er jo ganske kule til å være gummistøvler!

Men så kom jeg på noe, der jeg gikk den endeløse, regnfulle veien hjem. Hva er det som skiller hunter fra andre gummistøvler? JO, det kan dere få se her:
hunterr
Fleecesokkene! De er jo bare utrolig praktiske Det ser fint ut, samtidig som de faktisk varmer utrolig!
Vanlige gummistøvler blir utrolig kalde å gå med etterhvert, mens med disse derimot – da fryser jeg aldri. De er litt dyre, 399kr på butikken – men det er verdt det.

Hunterstøvler koster 1199 på grensen skotøymagasin ihvertfall. Mine er kjøpt på ferner jacobsen, og de kostet ca det der også. Og til dere som ikke skjønte det så er det de sokkene som koster 399, ikke selve støvlene.

Har du hunterstøvler?
Enig i at det er smart med fleecesokker?

– ANDREA BADENDYCK

26 kommentarer

Siste innlegg