Fargelinser?

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve fargelinser, sånn helt siden jeg var liten. Jeg lurer noe inderlig på hvordan jeg hadde sett ut med blå øyne, eller kanskje mørk brune? Det er vel noe de fleste kunne tenke seg å prøve ut – tror jeg.yne

yneeyneee

Mine øyne er grønn-brune. De ser veldig brune ut på lang avstand,
 men de er faktisk nokså grønne ut i lyset!
Jeg har alltid villet hatt blå øyne, jeg har alltid syntes det er skikkelig fint.
 Så derfor har jeg planer om å bestille det!


Derfor har jeg funnet ut et internett sted hvor de selger fargelinser til gode priser:

(trykk på bildet for å komme inn på siden)

 Illusion.no har et utrolig stort utvalg av fargelinser!
Du kan få alt fra vanlige fargelinser til helt pshyco linser.
Vanlige linser koster 179kr, og varer i 2 mnd hvis man er har et godt vedlikehold av dem.
Mens hvis du vil ha sånne pshyco linser, koster det 275kr. (De varer også i 2mnd).

Noen pshyco linser:

Noen vanelige linser:

Har du lyst på fargelinser?
Har du noengang prøvd det?

– ANDREA BADENDYCK

22 kommentarer

Siste innlegg