A lot to do!

Heisann!

Ja, jeg måtte jo blogge litt idag også. Idag har jeg vært med Tuva, og vi har bare slappet av og spist masse usunne ting. Vi badet også, men plutselig var det ikke mer varmtvann – så vi ble så kalde at vi måtte gå opp igjen. Kjipern!

Jeg hadde forresten naturfagprøve idag, æææ.. Den var vanskeligere enn jeg hadde trodd. Men jeg regner med at den gikk greit. Må få en 5'er for å få 5 på kortet til jul, så jeg håper virkelig at jeg klarte det. Imorgen har jeg norskprøve, og framføring. Ah, lucky me.. Føler jeg blogger utrolig mye om skole fortiden, men det er fordi denne uken er sånn supermasse prøver-uke.

Og forresten så får jeg utrolig mange venneforespørseler på facebook fortiden, WOW. Jeg får sånn over rundt 15 hver eneste dag. Tror det er pga bloggen? Koselig det, men jeg kan desverre ikke godta alle. Jeg har nesten 1300 venner, og bare for en drøy uke siden slettet jeg rundt 300.

Og forresten så gleder jeg meg til jul. Nå er det bare 23 dager igjen!
Dette er tingene på min ønskeliste:
Penger
Kamera
iPod touch
Rettetang
Sminke
Pelsvest

memememe
Gammelt bilde – fordi jeg er glad

Har du lagd en ønskeliste enda?

– ANDREA BADENDYCK

14 kommentarer

Siste innlegg