Hvil i fred, Regine Stokke

Mange har vel fulgt Regine Stokke sin blogg, det har jeg også. Jeg har fulgt bloggen hennes siden før sommeren, og jeg har vært en veldig aktiv leser spesielt de siste ukene.

Regine har virkelig gjort et stort intrykk på meg som menneske, og hun har vært gjennom en utrolig vanskelig periode. Jeg ble så rørt, av hvert eneste inlegg. Jeg følte så utrolig med henne og ba til gud om at alt skulle gå bra. I dag så fikk jeg en melding av broren min om å lese Regines blogg – og det gjorde jeg med en gang.
Jeg fikk et stort sjokk, tårene rant.. Regine Stokke døde klokken 14.02 i dag. Jeg vil aldri glemme henne, og vil alltid se på henne som et utrolig sterkt menneske.
lys 002
Nå har jeg tent et lys til minne om Regine Stokke.

Hvil i fred, Regine. Vi vil aldri glemme deg!

20 kommentarer

Siste innlegg