Having a good time

I dag har jeg vært i byen sammen med Maria, noe som var kjempe koselig. Det er masse fine ting i byen fortiden nå altså! Kjøpte bare en foundation som jeg skal skrive om ikveld.

Som dere sikkert merker, er det sjeldent bilder av meg sånn ute med venner, på skolen osv. Men det er fordi jeg ikke har kamera! Men det får jeg jo til jul, og da kommer bloggen til å bli 1000 ganger bedre. Jeg skal ta masse bilder hele tiden og ha med kamera hvor enn jeg går. Slik at det kommer masse oppdateringer med fine bilder på bloggen. I tillegg kommer det videoblogger med god kvalitet. Så bare gled dere til etter jul, da skal bloggen min bli bra!

Nå sitter jeg her hjemme, med kosebuksa og søte tøfler mens jeg spiser cookies, drikker julebrus og hører på verdens fineste sang:

Justin Bieber – One time


Cookies fra 7 eleven er totally heaven! HAHA, det rimte.

Hva har du gjort i dag?

– ANDREA BADENDYCK

17 kommentarer

Siste innlegg