E.l.f testingen!

Jeg har nå lagd en slags vurdering av produktene og håper den er til hjelp for dere!

Den første jeg skulle teste ut var Complexion Perfection

Denne var egentlig bare rar. Den skal vist brukes i annsiktet – og det gjorde jeg. Den eneste forskjellen jeg merket var at jeg ble myyyee blekere i annsiktet.

Dont't like.


Warm Bronzer var det neste jeg skulle teste ut.
Produktet overasket meg – det var faktisk kjempebra!
Jeg ble mye brunere og det ga meg en naturlig farge.


Like ♥ Dette kommer jeg til å bruke til hverdags!


Neste jeg skulle teste ut var 2 in 1 Conditioning gloss
Denne lipglossen hadde en fin farge, og så igrunn ganske fin ut på.
Den var litt seig, men det gjør ingenting!


Den neste jeg skulle teste ut var Minty Lip Gloss
Denne ble helt klart favoritten av de to Lip Glossene.
Jeg ELSKET mintsmaken på den, det føles ut som at jeg spiser godteri av å ha den på leppene.
Den hadde også en fin farge.

Den neste jeg skulle teste ut var Eyeliner & shadow stick

Sånn her ble resultatet.
Jeg syntes det ble fint, spesielt hvis du skal på fest og vil fikse deg litt ekstra!

Alt i alt av de produktene jeg har fått fra e.l.f har jeg bestemt meg for mine 4 favoritter:

Warm Bronzer, Minty Lip Gloss, Waterproof Liquid Eyeliner og Mineral Fundation ♥♥
Anbefales!

Alle produktene kan bestilles på http://www.eyeslipsface.no/

Hva syntes du om vurderingen min?
Skal du bestille fra e.l.f?

– ANDREA BADENDYCK

27 kommentarer

Siste innlegg