Ukens tips

Halloooo!!

Dere aner ikke.. Canal digital hadde en feil sånn at verken tv'en, internett eller tlf fungerte. Dette varte i 4 timer og dere kan tro jeg kjedet meg. Plutselig kom jeg på noe jeg kunne gjøre; nemlig lage et hårtips innlegg til bloggen.

Som dere ser på overskriften så står det "Ukens tips". Dette skal jeg ha en gang hver eneste uke hvor det kommer diverse tips fra meg. Denne ukens tips fra meg er et hårtips.

Hvordan få denne frisyren:


Nr.1
Det første du gjør er å dele håret i en midtskill.

Nr.2
Deretter tar du tak i litt hår fra hver side.

Nr.3
Også fester du det håret fast i en strikk på hver og legger det over på den ene siden.

Nr.4
Og så tar du å tuperer på den motsatte siden av der du la håret.

Det skal se ca. slik ut (blir mye bedre)

Nr.5
Også flytter du håret hvor strikkene er over på den siden du har tupert.

Deretter tuperer du på den siden du ikke har tupert.

Nr.6
Også tar du ut den ene strikken av håret (ikke slipp håret ut av hånda).

Også deler du det håret inn i 3 deler.

Nr.7
Deretter begynner du å flette de 3 delene.

Også fester du det bak med noen spenner.

Nr.8
Også tar du ut strikken på den andre siden (ikke slipp håret).

Deretter deler du håret inn i 3 deler akuratt som du gjorde på den andre siden.

Også fletter du det bakover og fester med noen spenner.

Nr.9
Også tuperer du litt under fletten på begge sider

Også skal resultatet se nogenlunde slik ut:



Hva syntes du?
Likte du denne ukens tips?

– ANDREA BADENDYCK

57 kommentarer

Siste innlegg