Hater data

Åhhhh, jeg blir så sur!! Dere aner ikke altså.

Jeg har filmet sp.runde svarene og denne gangen bestemte jeg meg for å ha mange klipp og tilslutt sette sammen en film på windows movie maker. Det første som skjer er at videoene er i et format som ikke kan lastes opp i moviemaker. Da fant jeg et video converter program, og endret alle klippene til et format som funker i Windows movie maker. Også klipper jeg og redigerer helt til filmen er ferdig. Også prøver jeg å laste den opp på youtube, men det går ikke. Det står at youtube ikke støtter det formatet videoen er i etter å ha blitt fikset på i Movie Maker. Da åpner jeg opp converter programmet for å convertere det over til et format som youtube klarer å laste opp videoer i. men så står det at Converter programmet ikke kan åpne windows movie maker filene mine, noe som vil si at da går det ikke å endre format! Altså sitter jeg da igjen med en ferdig video jeg ikke får lagt ut. Det eneste jeg kan gjøre er å lage en ny video i morgen uten å redigere i det hele tatt. Det er bare da det funker 🙁 Nå er jeg sykt sur, jeg blir gaaaal av alt styret det har påført…


HAHA, et bilde for å beskrive hvor sur jeg er 🙂

Men det kommer videblogg i morgen!

– ANDREA BADENDYCK

23 kommentarer

Siste innlegg