2010

Hey hooo guys!!

Jeg er dårlig på å blogge, sånn utrooolig dårlig også. SORRY! Skal virkelig skjerpe meg.
Uansett. I dag har vært en fantastisk kveld som jeg har tilbrunget sammen med kjæresten min og hans familie. Jeg dro først til Axel ret fra Tuva, og da var vel klokken litt før 1. Også var jeg hos Axel til jeg ble hentet i 18.00 tiden for å spise biff sammen med familien. Deretter fikset jeg meg og ble kjørt til Axel igjen. Hos han spiste vi is, godteri, snakket, så på tv og bare hadde det super hyggelig!

 Det er herlig med et nytt år og nye muligheter. Tusen takk for et supert år alle blogglesere, dere har gledet hverdagen min noe inderlig!

Dette er mine nyttårs forsetter:

~ Ha minst 5 i snitt og jobbe MASSE med skolearbeid
~ Rekke bussen til skolen hver dag
~ Legge meg før 23.00 i hverdagene
~ Rekke å få sminket meg før jeg drar på skolen
~ Være flinkere til å holde kontakt med venner
~ Klare å spare penger og ikke bruke opp så fort jeg får dem
~ Være snillere, mer posetiv og mindre sur
~ Ha med kameraet mitt overalt
~ Bli flinkere til å blogge
~ Leve et sunnere liv
~ Tjene mer penger

Har du noen nyttårsforsetter?

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer

Siste innlegg