Bizzy days

Hallo!!

Ja, dere skjønner vel hva overskriften betyr. Disse dagene er travle og går i et kjør! Så travle at jeg glemmer å ta med kameraet mitt til og med.. Uff. Skolen krever mye fortiden, til og med såpass tidlig i skoleåret. Vi har prøve både Fredag og Mandag, og jeg som har DE målene for karakterkortet til jul må nok pugge mye!

Den nye meg <333333 Neidaaaa!

Har forresten startet på håndball i dag. Sykt kult eller hva? Har gått på det før, bare for et annet lag. Nå er det BSK jenter 95 som gjelder! Så hvis noen av dere spiller håndball for 95, så møtes vi kanskje på banen etterhvert. Det blir 4 treninger i uken + kamper i helgen. Så man kan si jeg faktisk får en veldig travel hverdag fremover, men skal jo selvfølgelig ikke glemme bloggen.

http://www.skole.trondheim.kommune.no/singsak/Nettavis_08/Sport/h%C3%A5ndball%20E,H,N/036163.jpg
My New bestfriend!

Jeg har faktisk bursdag den 24 januar, altså om… 11 dager! Hvis noen lurer på hva jeg ønsker meg, så er det en lap top av mamma og pappa. Det blir så bra det! Bursdager er koselig, det beste som finnes.. gleder meg alltid like mye.

I morgen er det konf møte, jeg skal konfimere meg kristlig så dere vet det. Det er det første møtet og det skal faktisk være både torsdag,fredag og søndag denne uken. Det blir sikkert spennende!

Slenger med dette bildet av meg og Tuva fordi det igrunn var ganske morsomt!

Vil bare skrive dette for å vise omtanke, ikke spørr hvem det er.
Hvil i fred vakre deg.

Er her for deg uansett hva vennen min.

– ANDREA BADENDYCK

19 kommentarer

Siste innlegg