Dagens anbefaling


Fundationen fra Bobbi Brown er noe jeg har hatt planer om å annbefale lenge. Den er så SINNSYKT bra!
Mange sliter nok med å finne en fundation man liker i tilleg til at den matcher hudfargen din perfekt. Det samme gjorde jeg helt til jeg fant denne. Første gangen jeg kjøpe den var vel for et år siden. Jeg var på steen & strøm og hadde planer om å kjøpe en god fundation på esthetique. Jeg ble anbefalt Bobbi Brown fundationen og en mann som jobbet der testet flere farger på meg og fant  raskt den rette. Jeg har elsket den siden den gangen jeg fikk prøvd den. Nå litt etter jul har jeg fått meg en ny en, og jeg har farge nr 4,5.

Det jeg liker så godt med den er at den er ganske "tynn", så man trenger ikke så mye for å få et jevnt resultat. I tillegg gjør det at den er tynn sånn at man ikke føler at man har på seg en maske av fundation. Det føles naturlig å bruke den + at det at fargen er akuratt som min gjør at den bare glir rett inn i huden og gjør resultatet fantastisk! Jeg annbefaler  virkelig denne fundationen til alle som bruker det og liker en mer naturlig look. Jeg bruker bare litt solpudder over og tar litt rouge i kinnene og da er jeg superfornøyd med resultatet.

Prisen er 370 kr, ganske dyrt – men det er verdt pengene! Du kan få kjøpt den på estethique.

Har du noen produkter fra Bobbi brown?

– ANDREA BADENDYCK

15 kommentarer

Siste innlegg