Valentines day og bursdagen til kjæresten min

Ja, som dere leste så har kjæresten min bursdag i dag – på valentine´s day! 

Derfor må jeg jo selvfølgelig skrive et innlegg her til han:
Søte, snille, nydelige Axel. 
Gratulerer så utrolig mye med dagen! 15 år og greier, like gammel som meg jo. Kult!
Du er en fantastisk person med utrolig mange posetive sider og en gutt det er veldig lett å bli glad i.
Det at vi har holdt sammen i 14 måneder er herlig å tenke på – 14 måneder med verdens beste gutt.
Vi har det alltid utrolig gøy sammen og ligner så mye på hverandre når det gjelder personlighet og humor.
Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, du betyr mer for meg enn man kan beskrive. Du er herlig hele deg, og jeg blir varm i kroppen av å tenke på deg. Ditt nydelige smil lyser opp dagen min til tusen. Alt jeg ønsker er å ha deg ved min side!
Håper vi holder sammen veldig veldig lenge.  Ha en super dag gutten min, jeg elsker deg.


You have stolen my heart baby ❤

Kommer et innlegg senere i dag med masse bilder fra tidene med Axel!
Har du kjæreste?
– ANDREA BADENDYCK
46 kommentarer

Siste innlegg