Things to buy

Hallo allesammen!

I dag var jeg med Maria hjem og deretter dro vi på konf.møte. Det er skikkelig koselig der, jeg liker det veldig godt. Vi fikk et kors hver i pannen av leire, også skrev vi ned bønner til noen som har det vondt. Også sang vi fine sanger og hørte presten snakke om mye forskjellig. 
Nå sitter jeg å forbreder London-turen. Jeg gleder meg helt sykt nå! Har lagd masse avtaler hele helgen, sånn at tiden går fortere til Mandagen. Tusentakk for alle forslagene, har sjekket ut hjemmesidene til mange av butikkene og likte veldig godt blant annet Topshop og River Island. Herlige klær!
Jeg satt å tenkte på å lage en "Ting jeg vil kjøpe" liste. Og hvorfor ikke skrive en her så dere også kan lese?
THINGS TO BUY:
En ny kort, søt kåpe
Lebestift i en rosa/rød farge som er litt svak
Fundation
Pudder
Mascara
Solpudder
Øyenskygger i mange farger
Nye bukser 
Noen jumpsuits (elsker jumpsuits!)
Shortser til sommeren
Kjoler til hverdags og fest
Mange nye parr med finsko
Gladiatorsandaler
MASSE smykker
Godteri
Gave til Axel og Tuva
Noe klær fra Abercombie and fitch, ralph lauren, lacoste og burberry
Nye bikinier
Nytt undertøy
Solbriller
Parfyme
Pelsvest? (fake selvfølgelig)
Veske
Nye gensere/bluser/topper
Jeg sier ikke at jeg skal kjøpe alt dette her, men værtfall fint å ha en liten oversikt over ting jeg vil ha!


GLEDER MEG!!

– ANDREA BADENDYCK
21 kommentarer

Siste innlegg