I´m in London!!

Hallo allesammen!

Jeg ovverlevde turen, og etter en stressende lang dag med buss, fly, tog og t-bane har vi til slutt ankommet hotellet. 
Det var koselig her, og om ca ti minutter skal vi dra til Sentrum og å titte litt i butikker og spise på resutrant. På flyet kjøpte vi skikkelig ekkle smørbrod, som smakte utrolig vondt. Ingen i familien likte det, så det blir godt å komme seg på en indisk resturant nå for å fylle opp magen litt. På rommet var det faktisk en vannkoker og teposer + melk og sukker – så det betyr at  vi kan lage te sånn anytime! Fint for meg, er jo en te-lover ♥
Vi har jo selvfølgelig allerede startet:
På gardemoen kjøpte jeg selvfølgelig verdens beste sjokolade!!
Her sitter jeg å søsteren min og koser oss på rommet:
Nu ere resturant neste!
– ANDREA BADENDYCK
54 kommentarer

Siste innlegg