4 Mars

Hallo allesammen!

I går fikk jeg ikke blogget fordi jeg var med Axel hele dagen helt til vi dro på konf. møte, og jeg var ikke hjemme før sent på kvelden så måtte legge meg med en gang. Vet det er kjedelig med blogger som ikke oppdaterer seg på en dag, skal ikke skje igjen. Siden jeg fikk noen kommentarer på Axel sin bursdag om at jeg ikke ga han bursdagsgave, så kan jeg fortelle dere at jeg heller kjøpte noe til han i London siden det da var det under en uke til jeg skulle dit.

Dette kjøpte jeg:

 Hehe, jeg vet det ikke syntes så godt, men det er en lyseblå piquet skjote fra Ralph Lauren og en stor fotballskokolade. Han ble superfin i pique skjorten, passet perfekt til øynene hans!

På skolen i dag hadde vi kantinen for første gang. Det var i grunn ganske gøy og kanskje litt stressende til tider? Jeg syntes det er utrolig smart at elevene selv kan få drive kantinen, vi samler nemlig inn penger til klassetur i 10ende som skal gå til Praha!! Gleder meg helt utrolig.


Åh, koselig!

Etter skolen i dag var jeg sammen med min fantastiske kjæreste. Er så utrolig herlig å være med han igjen!
Da jeg skulle hjem så tok han med seg lille, søte Elmer og fulgte meg til trikken:

Sweeties.

Fler som har kantine på skolen hvor dere får jobbe?

Forresten dere som lurte så funket kjerringrådet ganske dårlig på meg. Men jeg tror kanskje det var fordi jeg hadde pirket på kvisen min, så det var på en måte blitt litt mer "sår" enn kvise. Hoho.
– ANDREA BADENDYCK
34 kommentarer

Siste innlegg