Too bad

Hallo!

Jeg ble igrunn ganske sjokkert over alle de negative komentarene til videobloggen. Som dere vet har jo jeg mye å gjøre og blogger ikke så ofte lenger. I går bestemte jeg meg for å svare på spørsmålsrunden, og brukte 7 timer tilsammen. Jeg hadde jo andre ting jeg kunne gjøre, men jeg valgte å prioritere bloggen. Grunnen til det, var fordi jeg trodde at det å svare på denne spørsmålsrunden ville glede dere og fordi jeg følte at jeg kanskje ikke hadde gitt dere så mye i det siste via bloggen. Men jeg tok tydeligvis feil, hittils har jeg fått 45 komentarer og jeg vil si at ca 95 % av disse var negative.

Folk mente at jeg hermet etter Voe, oppførte meg fake og "lkke var meg selv". Det med Voe, ja hun har utrolig bra videoblogger, jeg har jo blitt inspirert av henne. Men bare ved at jeg har en video med litt
"humor" i , hvorfor skal det gjøre meg til en Voe kopi? Jeg ville bare ikke ha en kjedelig videoblogg hvor jeg er helt alvorlig og svarer på spørsmålene uten et eneste flir om munnen.

Og jasså ja? Fake og ikke er meg selv? Jeg vil tørre å påstå at de fleste av dere som komenterer verken har møtt meg eller kjenner meg. De som kjenner meg, som familie og venner har jeg faktisk fått en haug med skryt av pga videobloggen i dag. Blant annet fikk jeg en melding av min far hvor det sto: "For en fin videoblogg, du var utrolig søt der jenta mi!". Dere vet ikke hvordan jeg "egentlig er", for hvis dere hadde vist det hadde ikke de komentarene om det vært der. Jeg var helt meg selv, og prøvde virkelig ikke å late som om jeg var noen annen enn den jeg egentlig er. Dere har ingen rett til å si at jeg ikke var meg selv!

Ikke nok med det, men mange av dere som skrev "dritt" turte jo ikke engang å skrive deres egene navn. Hvordan kan dere påstå at jeg ikke er meg selv, når noen av dere ikke engang tørr å stå for meningene deres?

Så ble igrunn ganske skuffet, jeg hadde forventet en helt annen reaksjon enn dette. Siden så mange har mast utrolig lenge nå om videobloggen trodde jeg at dette ville glede dere. Jeg gjorde det KUN for deres skyld.

Men nå kjenner jeg meg lei, jeg er lei av blogging. Jeg har egentlig ikke hatt så mye blogglyst i det siste, men har stått på pga av dere lesere. Men dette gjorde at den lille gnisten jeg har hatt igjen av blogglyst, har forsvunnet helt.

Så derfor vil jeg egentlig bare takke for meg, for alle fine komentarer jeg har fått i løpet av denne laaaange perioden. Dere har gitt meg mye hjelp når jeg har trengt det og virkelig gitt meg utrolig mange herlige komentarer. Beklager hvis noen syntes dette er veldig dumt, men jeg må nesten gjøre som jeg selv føler akuratt nå.

– ANDREA BADENDYCK

203 kommentarer
    1. Vils si at jeg er en fast leser hver dag , dumt du slutter. Men du må selvfølgelig gjøre som du føler. PS: hater anoynyme folk, syntes videon din var kjempe fiiin <3
      Elsker bloggen din !

    2. helt enig med deg. tro meg, jeg har vært med andrea, og hun er bare en person som smiler og ler, heele tiden! så sykt teit å dømme personer dere ikke engang vet hvem er. håper du ikke slutter å blogge, for din var faktisk favoritt bloggen-min som jeg leste hveer dag.. men slutter du, så skjønner jeg deg faktisk godt. vet selv hvoran det er, man mister så sinnsykt mye lysten til å prøve når man får alt dritten. savner deg forresten, vi må finne på noe i påskeferien!? <3

    3. Jeg skjønner deg godt. Jeg synes at du skal ta de negative kommentarene som komplimenter. De som skriver negativ oser det SJALUSI av. Du virker som en søt og sjarmerende jente med humor, og det er mange som skulle ønske de var som deg! Jeg skulle ønske at jeg var høy og slank, men jeg skriver ikke negativt til de som faktisk er det. Det har noe med selvsikkerthet å gjøre. De som rakker ned på deg har selvtillit som en svamp, og prøver å bygge opp selvtilitten på helt feil måte. Lykke til videre! Stå på, kjære deg. Du er så mye bedre enn dem 🙂

    4. ikke slutt!! jeg har lest bloggen din siden jeg fikk høre om den rett etter leirskolen i syvende og du har vokst så utrolig som blogger i løpet av dette året(?) digger bloggen din og synes du er kjempesøt!! ikke slutt.

    5. DU MÅ LESE DETTE !
      i dag kom jeg over nettby profil med BILDE AV DEG , NÅR DET IKKE VAR DIN PROFIL , snakk om dårlig gjort !!!!! NETTBYEN ER : maren hagen
      bare fordi at du er pen kan det ikke bruke dine bilder som sine bilder!!!!

    6. Ikke slutt ! Ikke bry deg om dem, jeg leste igjennom kommentarene. ja kansje ohyes, er Voe’s greie, men herregud det er jo ikke bare henne som bruker det! Vis jeg hadde brukt ohyes, og ikke voe, hadde ingen brydd seg. det er bare fordi hun er på topplisten. Du har så utrolig fin blogg, og første gang jeg begynte å blogge for flere måneder siden, var det du som fikk meg til å blogge:) Bloggen din er super, ikke slutt !

    7. Sygt slemt ! Du er jo deg selv på din egen video ! Men ikke slutt du har den beste bloggeren av alle !
      Digger bloggen din!

    8. nei, er det mulig.. jeg skjønner veldig godt at du blir lei deg av alle disse teite kommentarene. fy søren, så frekke folk er! er sikker på at mye av det er ren sjalusi! synes den videobloggen din var søt, og alt annet enn wannabe voe. altså, selv om voe gjør en ting, kan vel andre få lov til å gjøre det også uten at det blir sett på som “wannabe”.. synes jeg!
      jaja, håper du får lysten til å blogge igjen en gang veldig snart, for jeg digger bloggen din andrea!:D hihi <3

    9. ikke kødd’a? folk er utrolig tragiske. digger bloggen din, og du var super søt på videobloggen! liker ikke at du slutter. håper du kommer tilbake en dag 🙂

    10. Andrea! D:
      Nå blei jeg skuffa her. Btw så rocka videobloggen din sokkene av alle de dritt kommentarene. Du er ikke wannabe, og jeg så jo at du var deg selv! Det de andre sa var at bare man smiler og ler er man Fake! Da må man kalle haawt også fake da, hun som smiler og ler 24/7!
      Jeg har alltid digget bloggen din, og har vært fast leser leenge!
      Det har væørt gøy å følge deg “gjennom tidene” fra Mai 2009 fram til idag! Du har btw. vært mitt bloggforbilde! Tusen takk for alle kommentarer jeg har fått fra deg på min blogg, det har varmet! Håper mine også har varmet deg!
      Lykke til i livet søta 🙂 <3
      -Åshild Gravdal

    11. Du har en utrolig bra blogg og skriver bra Andrea! Du hadde en utrolig søt videoblogg som muntret meg skikkelig opp når jeg var litt sliten av en lang kjedelig dag på skolen. Jeg skjønner deg godt om du ble såret og skuffet når du hadde lagt så mye arbeid i den videobloggen og bloggen generelt. Du bestemmer jo helt selv om du vil fortsette eller ikke, men du skal bare vite at jeg vil veldig gjerne at du skal fortsette, og når jeg leser kommentarene over virker det som om de også vil det! 🙂

    12. Det var utrolig teite kommentarer på det forrige innlegget. Du hermer jo ikke etter Voe bare fordi du sier Oh yes og har litt ironi med i videoene dine? og at folk sier at du er falsk uten å kjenne deg blir bare helt feil! Jeg digger bloggen din, og jeg synes virkelig ikke du burde slutte å blogge pga de som slenger dritt, se heller forbi dem og les alle de fine kommentarene og tilbakemeldingene du får. men, det er jo selvfølgelig ditt eget valg om du vil slutte eller ikke… <'3

    13. jeg syntes det var en bra video 🙂 men det jeg tror de mener er det at det er de samme utrykkene, de samme ordene og litt overdrevent mye ogsånt. så det ble litt teit. men ja, du er kjempe pen og søt, har ikke noe imot at det ble ‘voe’ aktig jeg egentlig.. 🙂

    14. jeg skrev ikke noe negativt, jeg så nemlig ikke videoen før nå. Men du spør jo “hva syntes du”, så da må jo folk få si sin mening.
      Du er en utrolig søt jente, men jeg må være ærlig og jeg syntes du virket litt falsk i videoen.. Og det med at folk sier du er wannabe voe, så mener de kanskje at du sa sånn “ohyes”ohno” og ja, det var veldig mye likt av det voe pleier å gjøre.
      Ikke ta dette negativt, synes bare du burde være deg selv :))

    15. Nei andrea?! Du var en av favorittbloggene mine! De som sier at du “hermer” etter voe er bare SJALUE på deg!! Men skjønner deg godt. Har opplevd det selv.. Håper du får tilbake lysten etterhvert! Hilsen safiya l.

    16. andrea!! ikke slutt. du e en kjempe flink blogger, jeg e innom bloggen din hver dag! synes videobloggen din var litt sånn voe aktig ja, men herregud, hva gjør vell det noe? e det sånn at bare voe får lov å bruke oh no ogsånt da? nei! bare drit i de kommentarene om videobloggen 🙂 du e kjempe flink! du e sikkert snart på topplisten så. stå på ! håper virkelig du fortsetter!

    17. HAha,dette ble bare for dumt. ja,du er ei kjempe søt jente Andrea! elsker at du smiler og ler hele veien,men videobloggen var for mye kopiert. Men som du sa: “Jeg bloggger fordi jeg syntes det er gøy,godt tidsfordriv og jeg liker tilbakemeldinger”. JA,her har du tilbakemeldinger andrea. Vi sier hva vi syntes om bloggen, kritikk må du tåle. I stedet for å stikke hode ned i sanden,som du gjør nå, gjør noe med det. Håper virkelig ikke dette bare er en tekst for deg.. les og ta det til deg, gjør noe me det

    18. ikke slutt å blogge, andrea 🙁 du er en utrolig bra blogger og jeg er overrasket over at du ikke er høyere på blogglisten! jeg elsket videoen din og ble minst like sjokkert som deg over alle de negative kommentarene du fikk på den.
      du må ikke la de knekke deg 🙁 det er bare utrolig trist! vær sterk og ikke hør på hva de sier! de er mest sannsynlig bare misunnelig på deg, det er ikke tull. de tåler ikke at du er skjønn og herlig og har en søt latter og god humor!! som du sier, de tør ikke en gang å stå for sine egne meninger, og de har INGEN grunn til å kalle deg falsk! du er ikke falsk i det hele tatt.
      du er en helt vanvittig nydelig jente. du er en av mine favorittbloggere, og jeg leser bloggen din hver dag. du gjør det kjempebra med bloggen, og jeg synes det er kjempetrist når negative kommentarer må ødelegge for en av norges beste bloggere!
      det er så dumt at folk ikke kan si ting på en litt annen måte. litt mer konstruktiv og FIN måte og ikke drittslenging. det blir for dumt!! jeg blir rett og slett trist pga dette 🙁
      du må ikke slutte, søte deg! husk på alt det jeg har sagt nå, og ta det til deg! for jeg er 100% ærlig, og ønsker bare det beste for deg. det er ikke unormalt å få negative kommentarer når man er så nydelig, skjønn og ekte som deg og har en populær blogg! jeg sier ikke at du skal finne deg i det folk sier, men ikke ta det til deg. la ikke én negativ kommentar ødelegge for 100 positive. det har jeg erfart er veldig dumt. snu på det, og la heller én positiv kommentar veie opp for 100 negative! jeg skjønner det kan være vanskelig, men stå på, andrea!!! <3 dette klarer du.
      jeg håper du tar dette til deg og at jeg ser et nytt innlegg i morgen. du gjør det så utrolig bra, og du kan ikke slutte nå <3 jeg leser veldig få blogger, men din leser jeg FAST, for jeg elsker stilen din, bildene dine, personligheten din og det du skriver! DU BLOGGER SÅ BRA 🙂 så ikke gi opp! vi har ikke råd til å miste deg 🙂

    19. HAha,dette ble bare for dumt. ja,du er ei kjempe søt jente Andrea! elsker at du smiler og ler hele veien,men videobloggen var for mye kopiert. Men som du sa: “Jeg bloggger fordi jeg syntes det er gøy,godt tidsfordriv og jeg liker tilbakemeldinger”. JA,her har du tilbakemeldinger andrea. Vi sier hva vi syntes om bloggen, kritikk må du tåle. I stedet for å stikke hode ned i sanden,som du gjør nå, gjør noe med det. Håper virkelig ikke dette bare er en tekst for deg.. les og ta det til deg, gjør noe me det
      word!!

    20. jeg elkser bloggen din, å håper du ikke slutter helt! Jeg synes videoen var kjempe bra, og du virket helt naturlig og kjempemorsom!!

    21. jeg leser bloggen din og jeg digger den. Men å slutte med å blogge fordi du får noen negative kommentarerer på videobloggen hvor du spørr: “hva syntes du?” Da må du tåle å høre både ris og ros, og ikke slutte å blogge og isåfall overbevinne leserne dine om at du er deg selv og ikke noe wannabe voe! 🙂

    22. omg, serr, du får både ris og ros. Når du kan leve med ros, må du tåle å få ris også. All kritikken kan du ta til deg og gjøre noe med, istedet for å “leke stakkars” og si du skal slutte fordi noen forteller deg hva du gjør feil! :S
      Kan du ikke heller vise andre at u er “større” og gjøre det enda bedre?! :S

    23. Jeg synes det er veldig dumt at du slutter å blogge! Jeg skjønner at blir lei deg når du setter av tid du egentlig ikke har til å svare på spørsmålene vi som leser har spurt om, og meste av det du får igjen er dritt. Jeg håper bare at du hever deg over det, fordi du er en veldig flink blogger, og jeg håper du forsetter. Men jeg skjønner deg god hvis du vil takke for deg, hvis du ikke vil mer, eller de negative kommentarene. ALLE bloggere burde være klar over at det kommer ALLTID en negavitv kommentar, og hvis det er grunden til at du slutta, så må det var ditt valg.
      Uansett lykke til videre!

    24. Jeg syntes det er dumt at folk kommenterer slikt,halo ? du er jo ikke wannabe voe uansett,du kan gjøre akkurat hva du vil uten om at noen skal kritisere eller noe sånt.
      Men vær så snill ikke slutt og blogg .

    25. Neeeeei!:(:(:(:( så dumt, du har jo så bra en blogg! Men det er jo du som bestemmer dette helt selv:) jeg tror du ville ha fått mange lesere etter hvert, og havnet på topplista:)

    26. det her en den aller best ebloggen jeg har lest!! går inn på den flere ganger hver dag!! ikke slutt…

    27. jeg så litt gjennom kommentarene på videobloggen og jeg føler at selv om folk mener du var som voe, var de fortsatt hyggelige. jeg føler det er konstruktiv kritikk. kommentarene er jo for å forbedre deg og bloggingen din?
      og jeg tror at du tok deg ekstra
      nær av fordi det kanskje var noe sant i det folk sa? men folk kan selfølgelig ikke bestemme at du prøvde å oppføre deg som voe, det vet du best selv.
      -men jeg stikker innom iblant og synes du absolutt burde fortsette å blogge!

    28. jeg så litt gjennom kommentarene på videobloggen og jeg føler at selv om folk mener du var som voe, var de fortsatt hyggelige. jeg føler det er konstruktiv kritikk. kommentarene er jo for å forbedre deg og bloggingen din? jeg tror at du tok deg ekstra
      nær av fordi det kanskje var noe sant i det folk sa? folk kan selfølgelig ikke bestemme at du prøvde å oppføre deg som, det vet du best selv.
      men jeg stikker innom iblant og synes du absolutt burde fortsette å blogge!

    29. DU ER FAVORITTBLOGGEREN MIN !! :(((((((
      ELSKER BLOGGEN DIN, SJEKKER DEN HVERTFALL 5 GANGER DAGLIG FOR Å SE OM DET HAR KOMMET NYE INNLEGG.
      JEG SYNES VIDEOBLOGGEN VAR KJEMPEFIN!!
      ikke slutt å blogge 🙁

    30. neeeeeeeeeei, dette er en skikkelig nedtur:(
      jeg blir så irritert på folk som bryter en ned å ikke er noe bedre selv.
      vær så snill ikke slutt, du er virkelig inspirasjonen min som fikk meg til å begynne å blogge og sikkert flere.
      Men hvis dette er slutten så vil jeg at du skal ha det gøy å at det var gøy å bli kjent med deg gjennom bloggen selfølgelig 🙂
      du savnes.

    31. andrea, værsåsnill ikke slutt !
      du må tåle lit kritikk du også, som alle andre bloggere der ute. du er vell enig i att videon kanskje ble mere som en kopi av voes, istede for bare inspirasjon? ta det heller den kostruktive kritikken til deg, og hev deg over drittet som blir slengt. de er nok helst sjalue på hvor fantastisk pen du er. vær deg selv andrea og stå på 🙂

    32. og andrea, det er flere kommentarer som sier att videon var fin enn folk som sier att den var dårlig. hvis du leser gjennom alle en gang til sier de att de digger den, men gir deg tips om att du burde tørre og være deg selv !

    33. Nei, du må ikke slutte! Du har så utolig søt blogg, og virker som en helt nydelig jente selv. Blås i hva de andre tullingene mener. Kan vedde på at de bare er sykt misunnelige på deg, og gjør det de kan for å rakke ned på deg.
      Stå på videre! 😀

    34. Jeg syns det er UTROLIG dårlig gjort av de som skriver sånne kommentarer. Å jeg forstår godt at du mister lysten etter dette, men håper virkelig at om en stund at du kanskje bestemmer deg for å blogg igjen.
      -Du er en utrolig søt jente med en utrolig søt blogg. <3

    35. trist at du skal slutte andrea, har vært fast leser hver dag 🙂 <3 men skjønner at du ikke gidder når folk bare slenger dritt;/ håper du kommer tilbake en gang<3 Klem Alvilde.

    36. Nå ble jeg skikkelig lei meg ! Jeg har vert fast leser av din fantastiske blogg veeldig lenge nå, og du var ett av mine blogg-forbilder. Synes det er utrolid dårlig gjort at folk gjør sånn !

    37. Ikke slutt!:( jeg har vært fast leser siden du begynte å blogge!! du har verdens beste blogg,og den videobloggen var driit bra! da ser man hvor utrolig søt du er!<3 bare drit i alle som slenger dritt kommentarer, de er bare missunnelig på deg! du har liksom verdens beste venner, kjærste og er SYKT pen! Bare se hvor mange som kommer til å savne bloggen din.kan du ikke bare fortsette ?:)<3
      I LOVE andreabadendyck.blogg.no!<3

    38. syntes det er utrolig trist at du slutter å blogge, jeg digget bloggen din. 🙁 håper du kommer tilbake!

    39. OK??? Du, dette er andre gang jeg stikker innom bloggen din, jeg verken bryr meg om deg, kjenner deg, eller vil bli kjent med deg. Men at du slutter å blogge etter en dårlig periode, der hvor du har fått mange “dårlige” kommentarer…. det skjønner jeg ikke helt.
      Du er populær
      Du har populær blogg
      Du er pen
      Du er smart
      Du er søt
      men du er en idiot…
      Mange får ikke engang 3 kommentarer på innlegget sitt, og hvis de får det, er det bare dritt. Men de blogger for det, men at du gir deg så fort…. jeg ble bare skuffet

    40. ikke slutt å blogge pga stgge kommentarer.. skjønner deg godt! det er vansklig med mange kommentarer spesielt hvis du har litt dårlig selvtilit! men ikke slutt å blogg du er kjempe flink 🙂

    41. ikke slutt og blogg! jeg har lest bloggen din siden desember ifjor. bare fordi noen sier noe de ikke klarer og stå for selv kan du ikke slutte, du må heller tenke på alle de leserene som faktisk leser og elsker bloggen din, de som sier slemme ting er jo egentlig bare sjalu fordi du har en bra blogg!

    42. Hei!
      Syns litt synd på deg nå.
      Dere som skriver stygge kommentarer, slutt med det!
      Dere sårer bare andre, er det dere vil?
      og du ikke bry deg om det dem sier, dem er isikker bare salu på hvor pen du er <3
      Du er nydelig og jeg elsker bloggen din! <3

    43. Nei!! Jeg vil absolutt ikke at du skal slutte:(
      Hvis du ikke har blogg-lyst er det greit, men når du spørr “hva syns du?” må du nesten tåle både positive og negative tilbakemeldinger…
      PLEASE!! Ikke slutt<3

    44. synes det var en bra videoblogg jeg! ingen kan si at du ikke er deg selv vis de ikke kjenner deg utenom blogg. synes du skal fortsett, du er alt for flink til å slutte etter min mening 🙂

    45. Ikke slutt Andrea! Du er kjempeflink, og du er ærlig. Du tør å fortelle ting om deg selv til verden, du står virkelig for den du er. Du er ikke som de som ikke turte å skrive navnet sitt! Jeg vil du skal fortsette. Du er den nest mest populære siden jeg er på, etter FACEBOOK! det må da bety noe… ikke slut, pliiiiis <3
      vær positiv; tenk på de leserne som liker deg 😉

    46. Noe så idiotisk! Ingen har vel grunn til å kritisere deg for at du er deg selv?
      Digger bloggen din, og håper virkelig ikke at du slutter! 🙂

    47. Jeg likte videobloggen din.
      Men ikke stopp og blogg, jeg forstår jo at du ikke vil ha dritt kommentarer.
      Tenk på alle de posetive leserene dine:- )

    48. hei 🙂
      jeg ville bare si at jeg er helt enig i det du skriver. Bloggleserene kjenner deg ikke og de har ikke noe som helst grunnlag til å si at du er fake og en “kopi” av Voe.
      Jeg syntes det er kjempe trist hvis du har tenkt å slutte å blogge, jeg titter innom bloggen din hver dag. Jeg blir inspirert av stilen din, og ja hele deg.
      Så stå på videre og ikke bry deg om de negative kommentarene! de positive er mye mer verdt! 🙂

    49. Jeg likte videobloggen din kjempegodt! De som kommenterte stygge kommentarer er bare sjalu, og jeg skal vedde for at det er mange av dem som er av samme person som har kommentert flere ganger bare for å rakke ned på deg.
      Vær så snill å fortsett, jeg elsker bloggen din!

    50. Det er bare folk med litt for lite selvtillit, jeg lo mer enn en gang når jeg så videoen. Du er nå så søt!
      Og jeg fikk også inpirasjon av Voe og jeg fikk jo klagemail om at jeg var wannabe. Jesus kristus da, er det ikke lov å få inspirasjon nå? Stå på videre du Andrea!

    51. DU er MYE bedre enn voe. Hvorfor skal alt voe sier og gjør bli så voeish? Og om noen andre gjør så er det plutselig herming etter henne? Ikke frekt. Men jeg er sykt lei bloggen hennes og at folk skal sammenlignes med henne! du er MYE bedre enn henne. Ikke tenk på de som sier dritt, kan vedde på at det Voe selv eller noe. Man vet aldri vettu. Ikke tenk på de dumme dumme menneskene. Jeg sier ærlig og redelig fra hjertet! Jeg DIGGER deg og bloggen din. Voe er INGENTING i forhold til deg 😉

    52. HAha,dette ble bare for dumt. ja,du er ei kjempe søt jente Andrea! elsker at du smiler og ler hele veien,men videobloggen var for mye kopiert. Men som du sa: “Jeg bloggger fordi jeg syntes det er gøy,godt tidsfordriv og jeg liker tilbakemeldinger”. JA,her har du tilbakemeldinger andrea. Vi sier hva vi syntes om bloggen, kritikk må du tåle. I stedet for å stikke hode ned i sanden,som du gjør nå, gjør noe med det. Håper virkelig ikke dette bare er en tekst for deg.. les og ta det til deg, gjør noe me det
      helt enig med henne!

    53. dumt at du slutter, digget bloggen din ♥
      og det er teit av de som ikke står for meningen sin, synes du er søt, stå på videre , søta ♥

    54. Du burde bare heve deg over alle de stygge komentarene du fikk på det forige innlegget, hvis du vet hvem du er, best av alle burde du ikke la litt kritikk rive deg ned i støvlene å slutte å blogge. Etter min mening syntes jeg det er unødvendig å poste negative komentarer.Hvis man ikke har noe positivt å si så skal man bare holde kjeft! Jeg er en stor fan av bloggen din å jeg har lest den siden starten av til nå. Hver gang jeg trykker inn på datan så er bloggen din første prioritet ikke face men bloggen din! Det er fordi jeg synes du er en utrolig flink blogger og det er synd at du slutter å blogge pga noen negative komentarer jeg synes bloggen din er mer vært enn det! Det er veldig synd at du slutter, men du får gjøre det du synes er best. Man har alltid perioder hvor man ikke er så blogglysten men tro meg den kommer tilbake så ihvertfall ikke slett bloggen selv om du kanskje slutter for øyeblikket. big fan maria lia kivle <3

    55. Synes det er utrolig dumt at du skal slutte å blogge ! Er fast leser og besøker bloggen din hver dag:) Det er teit når folk skriver at du er wannebe voe, noe du ikke er ! Du er bare deg selv, og virker som ei utrolig snill og hyggelig jente. Om du slutter synes jeg det e veldig dumt ettersom du er en av favorittbloggerne mine, men alikevel forstår jeg deg. Det er utrolig uispirerende og irriterende å bare få masse negative tilbekemldinger. Mister liksom litt av inspirasjonen til å fortsette å blogge. Du har hvertfall en utrolig bra blogg, og jeg håper at du ikke slutter å blogge 😀

    56. Ikke slutt!! drit i de som kommenterer og sier du hermer etter voe..det er jo lov å bli inspirert av andre, er jo ikke hennes som oppfant det å si oh no og oh yes heller..idiotisk

    57. Å.. Det var utrolig trist å høre!:( Du har alltid vært favoritt bloggen min, men jeg skjønner deg godt <3

    58. God morgen!
      Ville bare si hvor kul jeg syns bloggen din er :
      Du har ett nydelig design, og kjempe fin header har en bra skrive måte og alt.
      Kos deg videre 😀

    59. Ikke slutt! Men jeg må si en ting jeg synes du driter deg ut litt på. I videobloggen sier du først at du blogger fordi du liker å få tilbakemeldinger osv., men nå motsier du deg selv totalt. Tilbakemeldinger er tilbakemeldinger uansett om de er positive og negative.
      Ville bare få sagt det 😉

    60. det var veldig dumt at du skulle slutte. har akkurat begynt å lese bloggen din, og den er virkelig en av de bedre. jeg skulle ønske du klarte å overse de kommentarene du fikk, og forsett å blogge. men siden du allerede var litt lei av blogging, var det kanskje det beste for deg 🙂

    61. Ikke bry deg om kommentarene du fikk på videobloggen! Jeg Elsket den og synes du er en kjempe søt og snill jente! Ikke slutt, pliz!<3

    62. Hvis folk synes hun er så jævelig dårlig hvorfor gidder de å kommentere her da? Skikkelig teit! Og deres negative kommentarer har nå gått utover alle de andre som liker å lese bloggen til Andrea og syns at hun er flink til å blogge!

    63. :'( Du er utrolig dyktig Andrea! Dette er talentet ditt! hvertfall en av dem. Du kan ikke la folk trekke ned på deg, da kommer du ingen vei. Det veit du vel?

    64. Du må da faen meg ikke slutte å blogge Andrea, jeg skjønner deg, men med all dritten kan du snu det om til noe lærerikt og gi de en på trynet, du fortjener denne bloggen, min favorittblogg nemlig, du kan da blogge, men ikke hele tiden?

    65. Ikke tenk så mye på det. Folk har fått Voe på hjernen 🙂 Det er omtrent umulig for bloggerne å gjøre noe nytt nå for tiden, enten man skriver innlegg eller lager video uten å bli beskyldt for å herme etter henne.

    66. Ikke slutt å blogg, ikke la dette knekke deg! Stå på, du har en kjempe bra blogg, elsker stilen din:-)

    67. Neeeeeei, ikke slutt andrea! du er min faste blogg, du er superkul og du har klart å lage den beste bloggen av alle! (ifølge meg ivertfall!) Væærsåsnill , den er kjempe bra ! 😀

    68. Hei, ikke slutt å blogge, det er hundrevis av folk her som sjekker bloggen din hver dag, så du må bety noe for oss 🙂

    69. ikke slutt! de er bare feige og teite, og tørr ikke å stå for hvem de er. og det gjør du. du er en fantastisk person andrea, og jeg leser bloggen din hveer dag! dagen blir ikke den samme uten deg 🙂

    70. jeg seriøst elsker humoren din! : D du er et stort forbilde for meg og jeg skulle ønske jeg var som deg! ;o ikke slutt å blogg, pliiiiiiis!

    71. Jeg synest videobloggen var drit pen. Og det er sykt dumt at du slutter og blogge. For noen idiotiske komentarer. Jeg følgte med på bloggen din, og du er super søt og sjarmerende:)
      PS: Di som skrev di dumme komentarene er bare missunelige!

    72. Som blogger burde du kunne ta i mot konstruktivkrittik, uten å tilte helt. Som mange andre har skrevet her så er det flere positive, enn negative kommentarer på videoblogen! Det at du regagerer så kraftig på utalelsene om at du “hermer” etter Voe, tyder bare på at du selv var fult klar over det. Men slapp av, ta kritikken med deg videre, ikke grav det dypt ned bare på grunn av en liten fillesak!

    73. synd at du slutter, har lest bloggen din siden sommeren – HVER DAG! Skjønner deg egentlig litt godt og da så klart..
      Jeg selv sier også “Ohyes” iblant, men det gjør da meg ikke til en “wannabe-Voe”?!

    74. Hei:)
      Ville bare si at jeg synes det er dumt at du slutter å blogge. Har lest bloggen din hver dag de siste mnd.. Du har god klesstil som inspirerer meg! Men skjønner at det er stress når du føler at du ikke får noe igjen for det.
      Hilsen jente19

    75. Blir faktisk for dumt å slutte når kanskje 3% av de som leser bloggen din skriver no teit… de 97 andre % som leste den hver dag kan ikek no for det!

    76. i livet ditt vil du få oppleve masse dritt som ingen vil gjennomgå. Det er ingen som har sakt at det er noe enkelt å være blogger Andrea! Du må ikke tenke at folk kritiserer for å rakke ned på deg (selv om noen duster som ikke har noe liv gjør det i blant). kritikken skal likssom løfte deg oppover slik at du kan tøye grense enda mer, oppnå det du virkelig brenner for. og ja jeg har sett noen av de kommentarene, men herregud du må høre på hva de har og si. trekke til deg alle råd og meninger selv om noen kan gjøre deg depprimert. du har verdens sterkeste selvtilitt dette kommer du deg over før du aner det. og i neste inlegg står du sterkere en noen gang. hilsen en som vet hva hun snakker om.

    77. Hei! For en fin bloggg du har<33
      Synd at du skal slutte, men hvis du noen gang fortsetter, stå på!!
      Har sett deg et par ganger, men tør aldri å si noe til deg;-S
      Uansett God påske!

    78. okei, hør her… Det er VI leserrne som har gjort bloggen din så populær som den er. og fordi du en gang fikk en del ris for en ting du til og med spurte oss om hva si synes(!) så setter du deg ned og sippper ?!?!?! og du blamer oss leserne fordi vi liksom har såret deg , blablabla. du har INGENTING å skylde oss leserne for, det er VI som har gjort bloggen din så populær som den er. du har ingenting å være sur på oss for! ¨
      så ikke sett deg ned og grin, hvis heller litt selvsikkerhet og ikke vær så jævlig tafatt og usikker! hvis dem at du er noe, andrea!

    79. Jeg støtter det du sier.. veldig veldig veldig. Tenk på det sånn: De har ikke noe liv, derfor lar de det gå ut over deg. tapere sier jeg 😛

    80. synes svarene dine var bra jeg..
      Du må ikke slutte. folk vil jo ha deg .
      Man må ikke bli skuffa om man får noen dritt kommentarer, selv voe får det.. hun sletter ikke bloggen sin for det !
      ikke slett 🙂

    81. ehm ok.. eg elske bloggen din! men jeg som trodde du var sterk og ikke svak..? ja, jeg tok vist feil ;S du må kunne tåle litt dumme komentarer. mange får MASSE stygge/ekle/frekke komentarer! Men.. de blogger forde! 🙂
      egentlig så er det to bad for YOU <3

    82. Det var veldig synd å høre at du skal slutte, for du er en person jeg ser veldig opp til, og jeg er sikker på at mange andre gjør det også. Jeg skjønner så klart at du ikke gidder lenger p.g.a alle de teite folka, men jeg skulle ønske du kunne fortsette med blogging, og bare drite i hva andre syns. Du er en utrolig skjønn jente, og jeg håper av hele mitt hjerte at du en gang vil starte med blogging igjen. Du er UTROLIG flink!
      Klem fra en håpefull leser.

    83. Det var utrolig dumt å høre at du skal slutte med blogging for du er en person jeg ser veldig opp til, og jeg er sikker på at mange andre gjør det også. Jeg skjønner så klart at du vil slutte p.g.a alle de teite folka, men det ville vært veldig fint om du bare kunne fortsette med blogging, og drite i hva andre syntes om deg. Jeg håper av hele mitt hjerte at du en dag starter med blogging igjen. Du er UTROLIG flink!
      Klem fra en håpefull leser.

    84. OMG LEKER STAKKARS :S:S
      jævlig barnslig, så wannabe voe, tåler ikke å få kritikk engang, du er en blogger! Du skal tåle å få kritikk, du må være forberedt på det når du begynner. er du med på leken må du tåle steken :S:S

    85. Ja det er dumt!
      Du har en kjempe kul blog og det er sikklig dumt at du slutter. Men sjønner jo at du mister blogge lysten når folk skriver sånn, og det er kanskje ikke så lett å ignorere heller!? 🙁

    86. okei, hør her… Det er VI leserrne som har gjort bloggen din så populær som den er. og fordi du en gang fikk en del ris for en ting du til og med spurte oss om hva si synes(!) så setter du deg ned og sippper ?!?!?! og du blamer oss leserne fordi vi liksom har såret deg , blablabla. du har INGENTING å skylde oss leserne for, det er VI som har gjort bloggen din så populær som den er. du har ingenting å være sur på oss for! ¨
      så ikke sett deg ned og grin, hvis heller litt selvsikkerhet og ikke vær så jævlig tafatt og usikker! hvis dem at du er noe, andrea!

    87. Andrea! Ikke slutt, stå heller på. Ikke bry deg om hva andre mener, du er såppas sterk at du klarer det. Det vet jeg. Jeg skjønner jeg veldig godt, men vis at du ikke bryr deg. Det er det beste. Stå på snuppa, håper å se mer til bloggingen din snart.

    88. ikke slutt! jeg leser bloggen din så ofte jeg kan, og jeg virkelig elsker den! jeg syntes at alt det der om at du er så wannabe voe bare er tull! Ikke bry deg om det de sa, det er som sagt bare tull!

    89. Hei.jeg er fullstendig klar over at jeg ikke kjenner deg, Andrea. For det første du er en blogger, en veldig flink en i mine øyne, og de fleste bloggerne, de beste, de får tilbakemedlinger på både godt og vundt, du sa selv at du likte å blogge fordi blandt annet det at du fikk tilbakemeldinger, da sier du vell imot deg selv? Da blogger du bare for de fine og positive tilbakemeldingene, som det har mange Av under det forige innlegget! Jeg skjønner at for hver en ung norsk blogger i disse dager veies alt opp mot Voe, men nå har hun 70000 innom hver dag, og det er jo antsgeligvis noe hun gjør riktig… Men hvertfall så hermet du kanskje litt etter henne på den videoen men ta det til deg, lær av det og gjør deg selv til en bedre blogger! Jeg anntar at de fleste som skrev negative meldinger både er og på det forrige innlegget skriver det bare fordi de vil at du skal fortsette ! Du har over 130 kommentarer, noe som er masse over hva mange andre bloggere ønsker seg! Men jeg vil at du skal fortsette å blogge, både i tykt og tynt ! 🙂

    90. ganske mange av de kommenarene var positive og da. og du sier jo på videobloggen at du blogger for å få tilbakemeldinger, og her får du de! man kan virkelig ikke forvente at det ikke dukker opp en unge innimellom som føler for å kommentarer dritt.

    91. du har hatt en ganske bra blogg.. men denne videoen er HELT herming etter voe. de andre videone du har lagt ut før er HEEELT anderledese du er egentlig en mer rolig flau person, så du veit selv at du faket lattern, at du hermet og at du prøvde å være som voe. hvis ikke hadde du ikke tatt deg så jævla nær av kritikken, du veit det er sant. så du burde heller fortesete og blogge istedenfor og slutte fordi nå driter du deg bare ut. du virker kjempe svak og det er bare flaut på dine vegne. herregud

    92. Jeg synes videoen din var kjempebra, og skjønner ikke alle de drittkommentarene.. Det der er jo ingenting i forhold til de som er SERIØST voe-kopier! Jeg synes videoen din var bra, jeg 🙂

    93. Ikke bry deg alt for mye om dårlige kommentarer, Voe får hundrevis av dem hver dag..
      Det vil alltid være noen som liker deg eller misliker deg, sånn er det å ha blogg..
      Jeg ville blogget videre hvis jeg var deg.

    94. Herregud at folk kan være så utrolig føleses løse . Det er ikke mulig . Jeg har møtt deg Andrea , jeg er en vennine av Jossa og du overnatta hos Tuva en gang jeg var der . Og jeg følte jo ikke at vi ble sånn utrolig godt kjent , men jeg synes du var 100% sånn som du var da jeg møtte deg og jeg fikk et godt førsteinntrykk på deg . Du faket ikke og jeg vet hvordan det er og bli kalt Wannabe- Voe o.s.v ikke koselig . Voe er Norges besteblogger , selvfølgelig tar folk huns ideer i bland , men de som har kommenter ” dritt” på den videon er bare missunderlige på deg . Du ser jo det ” du er syyykt wannabe voe ass , den beste kopieringen jeg noen gang har sett. Men du er kjempe pen da” folk synes du er pen og vil bare få deg til og slutte og blogge o.s.v. Greit nokk vis du er lei blogginga , men ikke la noen folk du ikke kjenner ødlegge en drøm eller noe du synes er morsomt . Da viser du bare den ” svake ” siden av deg selv ,andrea ! Vis at du DRITER i de stygge kommentarene. Syns det er helt vilt at folk bruker opp tiden sin til og kommentere dritt og vis du i allefall skal kommentere dritt hvorfor bruker du opp litt tid av livet dems til og kommentere på en blogg de ikke liker . Kan de ikke bare “backoff” fra http://www.andreabadendyck.blogg.no da ? Jeg synes det er utrolig dårlig av deg og slutte . Men du ser jo hvor mange fine kommentarer du har fått på dette innlegge her . TENK PÅ DET !!! Håper dette kan gi deg selv mere selvtilitt . Takk for meg .

    95. Jeg har nå sett videoen og synes ikke det var noen kopi av Voe, du må ikke høre på alle som skriver negativt, noen er rett og slett bare ute etter å kritisere! Jeg synes det er dumt at alle blogger skal bli sammenlignet med Voe, hun er veldig søt og flink, men andre må få lov til å blogge samme sjanger uten at det skal bli sett på som herming. Ikke la det gå inn på deg, som så mange andre over, så sier jeg også at man som blogger må være forberedt på kritikk, rett og slett fordi det er så mange “tøffe” bak PC-skjermene som bare skriver dritt. Håper ikke du sletter bloggen din på grunn av de negative kommentarene, du har fått så mange unike lesere av en grunn! Det er MANGE som liker bloggen din! =)

    96. Herregud, jeg har sett på komentarene, og det er ikke serri krise bare fordi noen sa at du ligna på voe, og det var faen ikke 95 prosent av komentarene! Jælig hårsjår asså! Du bør ikke slutte på grunn av DET, serri, trodde du var en sterkere person ..

    97. det er en gruppe på facebook som heter ”ikke slutt og blogge andrea badendyck” bli medlem og hvis at du vil ha tilbake bloggen!

    98. uff det er så teit at folk sier sånn til deg! jeg kommenterte på videobloggen din. men jeg sa at de som sa at du hermet etter VOE bare var teite! Som jeg sa.. det er ikke VOE som har funnet opp ”oh yes” oh no” det er bare teit å si at det er ”hennes” ord! jeg synes bloggen din er kjembe bra! og de som ikke liker det du skriver om kan bare ryke og reise… stå på! 🙂

    99. ikke slutt. de som kommenterer negativt, hvorfor gjør de det? det er unødvendig ikke sant? så de gør det bare fordi de er misunnelige på deg og tror at det å rakke ned på andre for de selv til å føle seg bedre, men sånn er det ikke. nå må folk skjerpe seg! ikke slutt å blogge selvom noen barnslige folk sier noe negativt, de er sjalue!
      stå på andrea! du har en flott blogg!! 😀

    100. ikke slutt å blogge 🙁 din blogg er den første jeg leser når jeg slår på dataen.
      selv så kjenner jeg deg jo ikke, men jeg syntes ikke du lignet på voe. Du må jo få lov til å ha litt humor i videobloggene dine du også. Jeg syntes det er utrolig fasinerende å lese om hverdagen din, veldig dumt om du slutter. btw: kjempefin header <3

    101. Hei andrea du er kjempe god blogger jeg elsker deg du er veldig flink 😛 <333 ohh yeah ! DU ER BEST

    102. lol, lær deg å tåle kritikk! det er nemlig sånt en blogger må tåle. sier det ikke for å være kjip, men det er sant.. forresten, syns ikke du var så wonnabe voe slik som mange sa, er jo slik du er til vanlig (tror jeg). leit at du slutter da, men om man ikke tåler kritikk er det jo til DITT beste 🙂

    103. Å, sykt dumt at du må slutte andrea. digget virkelig bloggen din! men jeg skjønner deg jo, om du jobber for leserene dine og ikke får noen gode tilbakemeldinger er det jo ikke noe kult.. men virkelig, jeg digger den <3

    104. ærlig Andrea så er bloggen din utrolig braa og jeg digger den ! og alle drittungene som skrev pisset om wannabe voe osv, er så skada.. Jeg bruker joo Ohyes og Ohnoo osv, hvis det hade vært meg hadde ingen sagt no! men selvfølgelig skal barnslige drittunger komentere dritt og det suger virkelig.. Men håper virkelig du bestemmer degs nart gije for å blogge for det er kjipt.. Jeg elsker bloggen din rettogslett <3

    105. Hey du, ikke slutt pga. det her! Du er en kjempe søt jente og har en veldig fin blogg som har mange lesere. Da må man nesten regne med sånne kommentarer. Hva så om folk syns du var litt voe aktig, bare gjør ditt og fortsett med denne bloggen som du har jobba sånn for! Du skuffer fler ved å slutte å blogge, enn å være litt voe aktig, Andrea! 🙂
      Det er jo mange her som digger deg og bloggen! Stå på, og begynn å blogg igjen!

    106. koffor skal du slutta å blogga, fordi du får nåken negative kommentarar..?
      store bloggere tar seg ikke ned av dette., å du ser det att ” vi ” som leser bloggen din, å vi elsker den! du gjør en stor tabbe vist du slutter å blogge! vi er veldi lei oss. selv om du kansje var litt lik voe. men kan prøve å gjøre det på din egen måte:-D
      stå på, væææææææææææær så snill!

    107. det er at var deg selv på den videoen, er faktisk ikke sant. Du var for mye voe. Jeg gikk på samme skole som deg på barneskolen, og du var ikke sånn. Men det kan jo hente du har forandret deg da…

    108. Jeg kjenner deg ikke, jeg er en jente, som kun leser bloggen din fordi jeg tittet innom den en dag. Så har jeg bare lest den mer og mer! Det er ikke mulig å være så trangsynt og bitch som å si at, ja, til en om har holdt på med en veldig fin videoblogg i 7 timer, at den er “Sååå wannabe Voe!” Jeg blir ordentlig irritert! Ikke at det er noe gærent med Voe, men det at alle skal bli sammelignet med henne, det er feil. Hallo? Det var ikke Voe som fant opp det norske språket heller! – og heller ikke OhYes… Jeg syns det er utrolig dumt at de kommentarene fikk deg til å slutte å blogge.. Håper på en måte at det her kan få deg til å blogge igjen, selv om jeg vet at det er lite sannsynlig… Selv om jeg ikke kjenner deg, vet jeg godt at det er flere enn Voe som ikke er klin alvorlige på videoblogger.. SÅ, Andrea Badendyck, bloggen din har vært utsatt for noe som heter “Sleng-dritt-til-alle-som-du-skulle-ønske-at-du-var-kommentarer” Mennesker som, ja, SKRIVER dritt til andre bare for å gjøre det, er de mest tragiske menneskene – de som har minst tro på seg selv. Og de som får det, og slutter med det de gjør, på grunn av disse folka, det er de som er ydmyke, forståelsesfulle og følsomme (på en god måte)Sorry hvis det her ble en klisjè…

    109. Andrea!
      Jeg skjønner deg godt. Din blogg har vært en av de beste jeg vet om, og jeg har lest den fast kjempelenge! De som skriver drittkommentarer er bare misunnelige og feige, ihvertfall de som ikke skriver navnet sitt. Du har stått på lenge nå for oss lesere, selv om du ikke har hatt spesielt stor blogglyst. Det setter jeg, og sikkert mange andre også, pris på. Håper du en gang kommer tilbake! Takk for alle kommentarene jeg har fått fra deg, og jeg håper du setter pris på at mange, blandt dem jeg, leser bloggen din. Jeg har jo tross alt lest bloggen din siden april 2009, da jeg startet å blogge! Og igjen, håper du en gang kommer tilbake. Det ville jeg blitt kjempeglad for! 🙂

    110. Andrea!!!!!!!!!:'( væær så snill!! dine innlegg var dagens høydepunkt! PLEASE les dette og fortsett! kommer til å savne det VILT hvis ikke. legg tilbakemeldingene fra de sjalu folkene bak deg og fortsett!

    111. Det behøver ikke være noe begativt i at du tar inspirasjon fra Voe, selv om mange får det til å virke sånn.
      tror dette var 3 komentar på too bad, og det blir fler om du ikke starter :L
      ikke slutt, du er supeer søøøøt!

    112. ikke slutt pga. at noen oppfører seg helt teit. (selvom jeg har litt på følelsen at dette er en aprilsnarr syns jeg synd på deg. det er ikke kos å få negative kommentarer)
      det var en bra videoblogg, syns jeg. stå på! du har dødsfin header og er sjukt pen!

    113. du kan jo bare blogge når du vil? og ikke bry deg om hva de andre sier. det er for synd å legge ned bloggen så lenge som du har holdt på. jeg synes du er kjempe flink! jeg er glad i deg

    114. Ikke slutt!! Bloggen din er bra, selvom du syntes det vsr dumt med alle de dumme kommentarene, ikke tenk på det. Tenk at de er teite som gidder bruke tid på å skrive til deg, at de bare er sjalu over at du har så bra blogg. De fleste som kommenterte negativt hadde sikkert blogg selv og var sjalu fordi du har bedre!! Ikke slutt!<3

    115. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHH, stakkars all HATERS ! , jenta kan si hva hun vil når hun vil :S, voe eier ike ordene heller da. Kanskje hun bare er inspirert !, TRENGER IKKE KOMME MED HAUGEVIS av komentarer om at hun er en wannabe “voe”, WHO CARES !?, og ihvertfall dere som ike kjenner henne.! WHATEVER, driiit bra blogg andreaaaa, ike stopp med den fordi folk har så LOW LIFE ;), ber dere om en videoblogg , så får dere en videoblogg, ( HAKKE SAGT , deere ikke trenger å gi kritikk elr tilbakemeldinger, men ikke TUSEN STYKKER trenger si wannabe denne voe) ! fortsett =D !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg