On my way to Hønefoss

Hallo allesammen!

Nå sitter jeg på bussen, på vei til Hønefoss. Det kostet 19 kroner for internett på bussen, men det er det verdt. Bussturen tar jo ca en og en halv time. På stasjonen møter Voe og Maria meg, også drar vi hjem til Emilie. Der skal vi ha en jentekveld, og jeg tror det kommer noen fler også. Etter jentekvelden overnatter jeg hos Emilie, også drar jeg hjem en eller annen gang i morgen. Dere får bare følge med i kveld på både min og Emilie sin blogg, blir nok oppdateringer. Nå på bussen blir det nok også en haug med innlegg, har ikke så mye annet å gjøre! Hehehe
Having fun:

Har cefff kjøpt meg godteri til turen… haha, fyll opp en kopp for 39 kr på Narvesen er jo genialt:


Og nå bare gleder jeg meg til å se jentenemine igjen! ♥

Hva skal du idag?

– ANDREA BADENDYCK
32 kommentarer

Siste innlegg