Back in Oslo

Heihei!

Nå er jeg hjemme igjen etter en drøy times busstur fra Hønefoss til Oslo, også hjemkomsten derifra. Kjennes ganske deilig å være hjemme igjen nå, spesielt fordi det er så koselig å komme hjem til rydig rom. Måtte nemmelig rydde det for få lov til å dra, hehe! Jeg har bestemt meg for å satse mer på bloggen, få et nytt design og blogge mye mere enn jeg pleier. Rett og slett sette av mer tid til bloggen i hverdagene, ha med kamera overalt, ta fine bilder og bruke tid på gode innlegg. I morgen drar jeg til byen en liten tur for å møte Voe og Maria, deretter skal jeg være med noen venner. Det blir koselig, spesielt med tanke på at det er spådd nydelig vær i morgen også!


Black and white! 

Til dere som har spurt, så er jakken min fra London. Den er kjøpt der på River Island ♥

Slenger med en sang jeg digger fortiden:

Paloma Faith – New York

Snakkes!

– ANDREA BADENDYCK

41 kommentarer

Siste innlegg