Onsdaaaaag

Hallo!

Nå sitter jeg på bibilioteket på skolen, og venter på Axel som slutter en time senere. Vi skal kose oss sammen i dag før han har kamp. Etter det må jeg hjem for å øve på norsktentamen! Må prøve å holde på femmeren min i norsk, har veldig lyst til å beholde den. Viser dere kanskje litt innkjøp senere i kveld, føler jeg aldri rekker å vise dere sånt. Kommer også dagens outfit i kveld!!

Som kanskje noen få har sett, så har jeg laget en sminkevideo. Men det skjedde nok noe galt, fordi den mistet all lyden sin etter at den hadde blitt lastet opp på youtube. Jeg får se hva jeg gjør, kanskje jeg prøver å laste den opp på nytt igjen med håp om lyd. Ellers så legger jeg kanskje bare inn sangen som egentlig skulle vært der under videoen. Håper jeg får fikset det i løpet av uken!!

– ANDREA BADENDYCK

17 kommentarer

Siste innlegg