Shopping tur?

Hallo!

Noen fler som har tenkt til å shoppe en av de neste dagene? Jeg skal allerede litt i morgen. Derfor er jeg nå på hjemmesidene til blant annet Gina Tricot, Bikbok og H&M for å få en slags oversikt over fine klær der. Det er ofte litt vanskelig å finne fine klær når man først er i butikkene pga bråk og mennesker overalt. Derfor har jeg funnet noen "goodies" jeg likte, og vil vise dere- kanskje som litt hjelp også?
Disse buksene er fra Gina Tricot, og var dødssøte! Finnes også i grå og svart.
249 kr.
Denne singletten er også fra Gina Tricot. Skikkelig kul! De hadde mange fine..
129 kr.
Denne shortsen er jo bare sykt fin!!! Et must have for min del. Fantes også i hvit.
Gina tricot, 299 kr.









Dette skjerfet likte jeg! Superfint og tynt.
Ikke minst billig: 79kr.
































Jumpsuit fra Bikbok. Love it!
399 kr.






























Nydelig Overdel/Tunika/Kjole fra Bikbok. Digget denne, detaljene på skulderne gjorde virkelig sitt.
249 kr.









Håper dere likte dette innlegget! Er bare å si ifra hvis dere vil ha fler av disse.
Annbefaler alle å titte innom: Bikbok.com, H&m.com, Zara.com og Ginatricot.com!
Sykt mye fint.
Nå er det middag, vi blogges senere!
– ANDREA BADENDYCK

29 kommentarer

Siste innlegg