Jeg lever


Haha, dette bildet er fra sjøskolen! Det er bare tullebilde, følte meg ikke akkurat såååå kul i den drakten.

Men anyways. Jeg sitter nå på skolen, og ville egentlig bare si hei. Det har vært lite blogging de siste dagene, det beklager jeg. Har ikke så mye tid, kommer sent hjem hver dag og det er tentamner og prøver hele tiden. Men skal prøve å få bedre tid nå etter 17. Mai. Etterpå i dag drar jeg på hytta og kommer ikke hjem til Søndag. Skal prøve å gi dere den øve til prøver/ forbrede seg til tentamen innlegget før jeg drar.

Fikk forresten 5+ på praktiskprøve i Mat og Helse. Praktiskprøve er at vi får utdelt en matrett vi skal lage med bare ingredienser og ikke tilbredingsmåte. Også får man ikke si et ord under hele perioden, og læreren går rundt å noterer alt du gjør. Litt skummelt, men gikk jo tydeligvis utrolig bra! Fikk faktisk best av de i klassen.

Men nå må jeg gå! Vi blogges senere.

– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg