Sweeeeden

Heihei!
Nå er jeg i Sverige, hos mormor og morfar. De hadde visst internett her, så det var jo utrolig bra! I går gjorde jeg vel ikke så mye annet enn å spise meg superkvalm på godteri og jobbe masse med mattetentamen. Det er helt sykt hvor viktig det er å øve i god tid til store prøver, det nytter virkelig ikke med kvelden før.
I dag har jeg vært i byen og handlet. Jeg har fått et anntrekk til 17. Mai, en bluse, tilbehør og en krølltang. Er kjempefornøyd, tusentakk til mamma og pappa 🙂

Krølltangen er fra merket Babyliss, kostet 500 kr. Den var kjempebra!

Søt bluse i merket Share Female, kostet 500 kr.

Sko fra merket Vagabond, 500 kr. Passet godt til kjolen!

Kjolen elsker jeg! Den er fra merket Container og kostet 1200 kr. 
Kjøpte en del annet også, men viser dere hele 17. Mai anntrekket på mandagen.
Jeg er hjemme sent på lørdag kveld, så vi blogges på Søndag. Håper alle får noen fine fridager ♥
Hva synes du?
– ANDREA BADENDYCK
37 kommentarer

Siste innlegg