Looking forward!!

Hey!

Vet dere hva eller? Her forleden dag bestillte vi reise til sommeren. Det blir bare meg, mamma og pappa siden søsknene mine er 18 nå i sommer og vil dra på egenhånd. Men det gjør ingenting, tror det blir veldig koselig fordet jeg!
Først drar vi til Barcelona 6 Juli og blir der i en uke.

http://www.top-things-to-do.com/europe/barcelona_beaches.jpg

Her er hotellet vi skal bo på:
Bilde av Hesperia Presidente Hotel, BarcelonaBilde av Hesperia Presidente Hotel, Barcelona
Fint eller hva? Gleder meg..

Etter å ha vært i Barcelona, tar vi fly over til Mallorca. Det tar faktisk bare i underkant en time!
Der er vi i litt over en uke. Vi har ikke rukket å bestille hotell der enda, men viser dere når vi har gjort det. Var på Mallorca sommeren 2008, utrolig fint der.

Slenger med noen bilder fra ferien:


Kjøre banan er gøy! Husker det var litt skummelt, bananen hoppet som bare det. Måtte holde meg utrolig godt fast, husker jeg hadde skikkelig vondt i hendene etterpå! Heheheh.


Haha, her fikk jeg vannet rett i annsiktet! Her var jeg forresten på et superkult badeland på Mallorca <3

Noen som har vært i Barcelona før? -Det har ikke jeg!

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer

Siste innlegg