Svar på noen spørsmål

Jeg får ofte spørsmål i kommentarfeltet, så derfor svarer jeg noen her nå:

 Er Tuva Emilie og Bjørn Erik tvillinger? – Hahaha, nei? Morsomt at noen trodde det. Akuratt i det jeg leste de kommentarene slo det med faktisk at de er litt like.
Har dere tentamen i språkfagene? – Ja, desverre.. 
Hvor lenge har du og Axel vært sammen nå? – 1 år og snart 6 måneder.

Bor du på Manglerud/ Ryen rundt der? Ser ut som at bildet utenfor er på rema der. – Hehe, det er faktisk det! Fanny som bor på Ryen.
Har du ikke bunad? Isåfall når skal du konfimere deg? – Jeg skal få bunad til konfirmasjonen. Den skal holdes i starten av September.
Hva er din favoritt fundation? 

– Denne fra Bobbi Brown. Perfekt!
Hva er din favoritt butikk? – Zara.
Er du utadvent? – Ja.
Hvor høy er du? – 167.
Hvor mange lesere har du hver dag? – over 1500 unike lesere hver dag og rundt 3000 sidevisninger. Men er høyere hvis jeg blogger mye.
Er det flest ukjente eller kjente som kommenterer bloggen din? – Flest ukjente.
Er du fra et annet land enn Norge? – Nei, eller jeg er kvart svensk. 
Har du dyr? – Ja, en hund og et hamster. Hamsteret er bare mitt og jeg elsker den lille gullklumpen!
Hvordan blir du så brun? – Jeg har veldig mye pigmenter i huden og er en av de som blir veldig fort brune og ca aldri solbrent. 

Hvordan er det å bo i Oslo? – Jeg elsker det. Er så utrolig deilig å ha alt så nærme!
Har du prøvd å røyke? – Nei, det har jeg ikke. Og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Røyk er tragisk!
Hvem er din aller beste venn?

Fanny! Fordi vi er mye sammen og det finnes ingen annen person jeg har det så gøy med som henne. 
Vi kan ligge å snakke sammen i flere timer og fortsatt ha masse å snakke om.
 Vi er også utrolig like og jeg bare rett & slett elsker henne ♥
Håper dere har fått svar på litt dere lurte på. Og tusentakk for alle nydelige kommentarer som stadig kommer innom, setter utrolig pris på det. Leser alle og enhver!
– ANDREA BADENDYCK
23 kommentarer

Siste innlegg