Gode gjerninger

I dag har jeg vært på stranden (Ljansbadet) med kjæresten, Magnus, Tuva, Fanny og en haug med nordseter folk. 
Det var sykt koselig og ikke minst varmt. Jeg badet for første gang i år, wiii! Til og med 2 ganger.
Forresten så kommer sminkevideoen, bare Fanny som er treig! Dont blame me…

Tilbake til overskriften:

Jeg personlig elsker å glede andre mennesker ved å lage noe eller kanskje kjøpe en gave til de! Pleier nesten aldri å klare å holde meg med å gi den hvis jeg har fått til noe veldig fint. Dagens gode gjerning var liten, men alikvell fin. Jeg var ute på tur  med hunden min også plukket jeg en fin bukett med blomster i forskjellige farger til mamma. Hun elsker å få slike buketter av meg, og jeg synes det er koselig å glede henne med det.


Slik ble den 🙂
Fler som liker å glede andre?
Forresten, grunnen til at jeg ikke blogger så mye er ikke fordi jeg er lat. Men jeg har klart å ødelegge kameraet mitt……. Heheheheh, go me
– ANDREA BADENDYCK
11 kommentarer

Siste innlegg