My day

Hallo!

Kameraet var ikke alikvell så dårlig som jeg trodde, er faktisk veldig fornøyd nå!
I dag på skolen har vi hatt noe som heter "Story line". Da er vi delt inn i en familie, også får vi ulike oppgaver vi må gjøre. Litt morsomt! Etter skolen var jeg med Maria i byen, også trente jeg på friskis og svettis. Nå er Fanny her, og skal overnatte!
Har tatt en del bilder i dag, så hvorfor ikke legge ut?
Dagen startet med at jeg møtte Axel for å ta følge til skolen:

Bluuue eyes <3
På skolen bestemte vi oss for å teste ut det nye kameraet:

Silje, meg og Vilde ♥
Haha, vi fikk i oppgave å lage oss selv + dyret sitt. Jeg er da familiens mor, med prest som yrke. Så her har dere meg og sauen min:


Haha, huset vårt! Fanny var datteren i familen, hun "står" ved siden av meg der!

I friminuttet gikk vi til Jacobs. Der fant vi ut den geniale ideen, nemmelig å kjøpe rundstykker og sjokoladepålegg. Her poser vi med maten:

Glad i dere allesammen 🙂
Nå har jeg endelig fått meg årskort på friskis og svettis, så nå blir det endel trening fremover!

<3 <3 <3 <3 
Hva skal du i dag?
– ANDREA BADENDYCK
22 kommentarer

Siste innlegg