Henriette

– Er kul!!

Haha, Hallo.
Nå er Henriette på besøk hos meg. Først i dag var jeg med Axel på stranden. Også plutselig når vi lå og solte oss kom det noen fra vg og lurte på om de kunne intervjue oss og ha en sånn photoshoot i vannet. Det ville vi jo, så det var dødsgøy! Ble utrolig fine bilder. Temaet var "Kjempebra sommervær til helgen" ellernoe slikt, så det kommer i vg enten i morgen eller onsdag. Sier ifra!
Jeg dro en tur hjemom etter stranden med Axel, også møtte jeg Madde, Caja og Emilie på katten. Da vi hadde vært der en stund, dro vi til Malmøya med Henriette og masse koselige 94 folk. Har vært der resten av kvelden!
Nå skal jeg og Henriette legge oss, så vi blogges i morgen. Slenger med et bilde fra istad:

<3
Nå skal jeg kose meg videre meg min bestie, sov godt allesammen!
– ANDREA BADENDYCK
11 kommentarer

Siste innlegg