En dag igjen

Hei!
Vet dere hva? I morgen drar jeg hjem fra Koster. Kommer til å savne dette stedet skikkelig og ikke minst kjæresten min som jeg ikke får sett på 3 uker. Tiden har gått så sykt fort, jeg vil virkelig ikke hjem. Dette stedet gjør at jeg ikke teller dager til Spania, men at jeg nedteller dager til at jeg desverre må reise hjem. Drar jo på Tirsdag..
Det har vært utrolig fint vær hver eneste dag her, noe som har betydd stranden hver eneste dag. Vi har spist mye is, fisket masse krabber og til og med en hoggorm. I går var vi også på resturant hvor vi spiste deilig mat! Det er aldri kjedelig her, og jeg håper at jeg kan dra tilbake om ikke lenge. Herlig start på sommeren!

Caprisoooooonne <3
Haha, se så nydelig Axel var da han var liten med bolleklipp:
Her på Koster er det utrolig fint, bare se:

Haha, ukeblad og godis på vei til stranden:


Kommer til å savne de gode nussene til Axel på kinnet ♥

Som dere ser, så kommer jeg hjem i morgen. Da blir det nok litt mer blogging dere.
Har også internett på hotellet i Spania, så da blir det blogging der også. Nå skal jeg nyte min siste kveld her, så vi snakkes!
– ANDREA BADENDYCK
35 kommentarer

Siste innlegg