Strandeeen

Hei!

Nå skal jeg på stranden. Dette er min 3 siste dag her, så nå må jeg starte med litt hyppig soling. Det er deilig å være på stranden også, vannet er utrolig fint her. Og jeg har startet å lese Harry Potter, så jeg er helt med. Er ferdig med 3,ern og siden jeg bare hadde med den hit, måtte jeg kjøpte 4érn her. Kjøpte den på engelsk da, men det går fint. Utrolig bra å lese engelske bøker, tenk så mye flinkere man blir. Harry Potter bøkene er forresten veldig bra, jeg blir veldig revet med. Jeg pleier nesten aldri å like bøker, så er glad jeg har funnet noe jeg liker. Det er fint å ha noe å gjøre på stranden også:)
Her er forresten noen bilder fra i går dere kan se:


Se på bakrunden, det er fint her!

Men nå må jeg pakke til stranden. Kos dere i dag ♥
– ANDREA BADENDYCK
24 kommentarer

Siste innlegg