Koooonfleir

Hey!

Disse dagene på Tjellholmen har vært helt fantastiske, bortsett fra at vi ble vekket 8 om morgenen. Haha, men det gjorde jo også at vi fikk mere ut av dagene vi var der, så det var vel egentlig bra. I løpet av denne leiren har de fleste både ledd og grått. Det har vært veldig mange fine og ikkeminst sterke opplevelser, og vi har lært mye mer om kristendommen. Det har vært en herlig tur som jeg kommer til å savne. Her er bilder:


The biiiiiible!

Vi fikk bedskjed av lederene at vi skulle ha sånn show at noen av guttene skulle bli kledd ut som jenter osv, så haha, her er resultatet:

Trym, som min gruppe skulle fikse til å bli en "superstar". Pen som jente ikkesant? He-he-he-he..
Vår kjære Sander som husmor:

Hahah…
Alle guttene. Og legg merke til Bjørn Erik i hvit skjorte…. Hey hey, flyvertinne!
Gruppene hadde hver sin farge, min hadde lilla. Her er meg og Bjørnis:

Her er vi i Fredrikstad hele gjengen:

Ser du meg?


Koooos ♥

Stedet vi var på ligger jo ved vannet, så det ble en del bading og soling:

<3


Rostern og Badern.. yeeeah


Ella petronella ♥

Blogges!
– ANDREA BADENDYCK
21 kommentarer

Siste innlegg