Anbefaling

Hey!

I dag har jeg jobbet i 9 timer på mamma sin jobb. Hun er rektor på Bjørndalskole, så jeg var der fra klokken 11 til 20.00. Det var helt forferdelig, det eneste jeg gjorde var å stemple bøker. Og sitte i 9 timer med det, skal jeg love dere blir kjedelig etterhvert.. Menmen, det at jeg nå har tjent over 1000 kr er jo HELT GREIT å tenke på nå. Skal jobbe litt i morgen og onsdag også, deilig med penger…
Uansett, jeg tenkte på å gi dere en liten anbefaling i dag. Nemmelig denne mascaraen fra Estee Lauder:


Turbolash all effects motion mascara ♥

Dette er den beste mascaraen jeg vet om! Den gir null klumper og lange fyldige øyevipper. Kosten vibrerer også på denne mascaraen, vet ikke hvor mye det hjelper egentlig, men den er uansett en 6ér på meg! Den kan du kjøpe på flyplasser og på esthetique. Prisen varierer, men alt fra 250-350.. spørs hvor du kjøper den. 
– ANDREA BADENDYCK
9 kommentarer

Siste innlegg