My daily makeup

Hei!

Jeg tenkte å vise dere hvilken sminke jeg bruker til hverdags, siden jeg har fått noen spørsmål om det. Så her er sminken:

Rouge fra Isadora

Min mening: 
En skikkelig bra rouge! Liker fargen, og den sitter veldig lenge. 

Fundation fra Bobbi Brown
Min mening:
En utrolig bra fundation. Den er tynn, passe dekkende og smelter inn i huden. Beste jeg noensinne har prøvd!

Solpudder fra Guierlain
Min mening:
Det beste solpudderet du kan få tak i! Det varer lenge og gir en utrolig brun og ekte farge.

Mascara fra Estee Lauder

Min mening:
Min yndllings mascara. Den er enkel å påføre og gir lange, tynne vipper! Varer også hele dagen.

Leppestift fra Estee Lauder

Min mening:
En helt fantastisk leppestift! Varer lenge, god å ha på og ikke minst, har en superfin farge.


Bruker du noe av det samme som meg?

– ANDREA BADENDYCK
27 kommentarer

Siste innlegg