Ting dere kanskje ikke visste om meg?

Hei!

Her er en liten liste over ting dere kanskje ikke visste om meg?

– Jeg har hatt kjæreste nå i snart 2 år.
– Jeg har to søsken, de er tvillinger
– Min største frykt er KLEGG
– Da jeg var liten og var på hytta, kysset jeg alle froskene jeg fant på munnen
– Jeg bet negler helt til jeg var 11 år ca, og uansett hva mamma og pappa prøvde for å få meg til å stoppe så funket det ikke..
– Jeg måtte lese ti hele bøker sommeren 08 for å få hamster…
– Jeg og Tuva delte kjæreste i barnehagen. Vi skulle bo på bondegård med han og få 100 barn. Tuva skulle lære barna å ri, og jeg skulle lage mat.. Jeg synes alltid at det var så urettferdig!
– Jeg mister ALLTID ringer.. Har aldri hatt en ring i mer enn 1 måned.
– Jeg er utrolig rotete og glemmer alltid hvor jeg har lagt ting..
– Jeg fikk min første egne pc i 9ende klasse.
– Jeg har masse familie i Sverige og har hus der.
– Da jeg var liten var jeg storfiskeren i familien! Hver gang vi var på hytta.. Om ingen ville være med fisket jeg gjerne alene.
– Jeg har ingen i nær familie som har dødd.
– Julaften har alltid vært årets store høydepunkt for meg. Da jeg var liten lagde jeg en kalender allerede i September/Oktober som gikk til julaften, hvor jeg krysset av hver eneste kvel!
– Jeg hater krem, fløte og rømme. Krem klarer jeg virkelig ikke å spise i det heletatt, så jeg liker derfor ikke bløtkake eller noen andre kaker med krem.
– Jeg er utrolig glemsk, det er utallige ting jeg har glemt igjen i løpet av de 15 årene jeg har levd.
– Jeg har vært bestevenn med Tuva siden jeg var 3. Da startet hun i barnehagen min, også gikk jeg bort og spurte om vi skulle bli venner. Siden det har vi holdt sammen!
– Da jeg var 12-13 år var jeg den største fjortissen noensinne! Biip var mitt tidsfordriv og jeg tok bilder av meg selv med 1 m høyt hår ca hver dag.
– Jeg er en utrolig følsom person som blir lett lei meg for ting.
– Jeg ELSKER dyr.
– I 5. klasse var jeg den beste i klassen i matte. Og jeg husker det var en gutt i klassen som mente at han var smartere enn meg, så da tok vi "Mattekamp" med hele klassen som publikum.. Vant da, og vi var fiender siden det pga matte! Haha

Noe du ikke visste?

– ANDREA BADENDYCK

24 kommentarer

Siste innlegg