Travelt

Hei!

Nå synes jeg at jeg blogger lite fortiden, men det er ikke heller så mye tid til det. Kom hjem klokken 10 i dag, og har vært borte hele dagen.. Uff, jeg planlegger for mye! Det er ikke en eneste dag jeg ikke er med Axel eller venner, jeg trenger en eller annen fridag for meg selv her og der kjenner jeg. Blir så sliten av å komme sent hjem og aldri få tid til meg selv. Nei, uff.. Nå må jeg slutte å avtale i hytt og pine.

Menmen. Jeg har det bra fortiden! Jeg og Axel har det supert sammen, vennene mine er utrolig koselige og alt føles bare veldig bra. Skolen forventer fortsatt en del, noe som betyr at jeg må sette av mer tid til skolearbeid. Målet mitt er nemmelig å slå broren min som gikk ut av ungdomsskolen med 5,3 i snitt. Haha, det blir nok vanskelig.. Men jeg føler at jeg ikke kan leve med å ikke ha fått best karakterer av Badendyck barna! Litt morsomt… men men, karakterer krever jobb. Uansett, nå skal jeg slutte å skrive så mye her. Burde kanskje heller legge meg, så vi snakkes i morgen! Da har jeg forresten geografi prøve……

Fler som planlegger litt for mye i hverdagen?

– ANDREA BADENDYCK

15 kommentarer

Siste innlegg