Kjæreste

Hei!

For en gans skyld, tenkte jeg å skrive et lite innlegg om det å ha en kjæreste. Jeg har vært sammen med Axel i snart 2 år, og det har vært to fantastiske år. Vi har selvfølgelig hatt våre nedturer og krangler, men det har alle. Jeg ser på kjæreste som noe av det beste du kan ha!  Jeg synes det er så herlig å tenke på at Axel er min kjæreste, at han elsker meg og at jeg alltid har han. Uansett når og hvor, vet jeg at jeg alltid kan ringe han når det er noe. Jeg kan snakke med han om alt i denne verden, uten at det kommer ut.

Med han kan jeg være glad, trist og ikke minst le og gråte.  Vi kan ha de koseligste tv-kveldene, hvor vi ser en skrekkfilm mens jeg ligger i armene hans som holder tett om meg. Vi kan ha de koseligste middagene, kinoturene og ikke minst telefon samtalene. De største latterkrampene, deler vi også. Det er utrolig viktig med god kjemi og lik humor når det gjelder å være i et forhold! Jeg har det neppe så morsomt med noen som med Axel, den interne humoren vår er noe jeg elsker. Vi kan være helt oss selv med hverandre, og bare synes det er GØY å drite oss litt ut.

Men noe som er dumt med å ha kjæreste, er at savnet blir så utrolig tungt når man ikke er sammen! Det å si hadet til hverandre, og vite at man ikke får sett hverandre på feks. 3 uker er utrolig trist. Derfor gruer jeg meg alltid til ferier, fordi ferier betyr at vi ikke får sett hverandre så mye. Når man er vant til å være med kjæresten sin nesten hver dag, blir hverdagene ganske triste uten. Det er helt utrolig hvor mye jeg noen ganger savner kjæresten min.. I feks sommerferier, når vi ikke har sett hverandre på veldig lenge, drømmer jeg om han hver eneste natt. Rett og slett fordi han er i tankene mine morgen og kveld!

Uansett krangler og nedturer, er jeg utrolig glad for å ha kjæreste. Jeg kunne ikke tenke meg et liv uten Axel nå! Han gleder hverdagen min, og gjør meg til et mye lykkeligere menneske. Jeg har ingen behov for å være singel, det er ikke noe jeg savner i det heletatt. Jeg synes at det å bli sammen med Axel er noe av det beste som har hendt meg ♥


I love you ♥

Har du kjæreste?

 

– ANDREA BADENDYCK

 

 

49 kommentarer

Siste innlegg