Boyfriend time

Heihei alle sammen!

 

Tusen takk for alle superkoselige kommentarer som stadig stikker innom- you make me smile ♥ I dag har jeg som sagt solgt boller osv med Fanny, også kom verdens beste kjæreste på besøk. Nå har vi snart vært sammen i 23 mnd… Sykt ikkesant? Utrolig koselig i allefal.

På fredag skal jeg til Sverige, fordi mormor skal feire 75 års dagen sin på lørdag. For de som ikke vet det, så er mormor svensk og besteforeldrene mine bor i Sverige ca 15 min. unna vårt hus i Sverige. Så derfor drar vi altså til Sverige på fredag, og blir der til søndag. Da går jeg glipp av Halloweenfeiring, litt dumt.. Men pytt pytt, koselig med familieselskap også da!

Hmm.. Det tror jeg var min lille oppsumering! Og forresten liker jeg ikke at det er så kaldt ute.. Og så vått…. Og jeg tror jeg har fått halsbetennelse- igjen! Yey, kun 3 uker siden sist.

Noen få bilder fra i dag:

Genser fra Ralph Lauren!

 

Goklumpen:


Haha, ekstremt interessante bilder eller hva? Menmen, bedre enn ingenting.

Okey, dere har spurt.. Og jeg får pine meg selv med å være snill. Mange ville se portrettbildet mitt da vi tok skolebilder, og jeg liker det ikke i det HELE TATT. Derfor jeg ikke viste dere det… Blir aldri fornøyd med sånne bilder! Men skal ikke være feig, here it goes:


Hahahah…

 

Fler som ikke alltid er like fornøyd med portrettbildet?

 

– ANDREA BADENDYCK

47 kommentarer

Siste innlegg