Enda flere svar

Heihei!

Siden dere alle lurer på så mye hele tiden, så har jeg bestemt meg for å gå for et av forslagene jeg fikk. Nemmelig EN dag i uken hvor jeg ramser opp spørsmål jeg har fått i løpet av de 7 dagene. Ganske greit eller hva?

Denne kvelden skal jeg burke på å øve til norsktentamen som vi har i morgen, yey.. Vi skal skrive 3-4 sider enten artikkel eller leserinnlegg på tentamen i morgen, og får ikke ha med noen hjelpemidler… LML!

I dag har jeg vært en liten tur i byen med Henriette, ikke så mye mer enn det. Her er i allefal noen bilder da:

SVAR:

Hvor er genseren din kjøpt igjen ? :- ) – Bikbok

Hvilket merke er pelsvesten og hvor har du kjøpt den? Vet du hva prisen er på den ? 🙂 Pelsvesten har ingen merke, og jeg kjøpte den på et marked som ikke tilhørte en spesiell butikk. Tror det var privatpersoner. Den kostet 2800 kr!

Hei (: hva synest du om dr martens med blomsterprint? 🙂 Har ikke sett akkurat de med blomsterprint, men dr martens er veldig kule!

ååh, heldige du som skal få en parajumpers. 🙂 Hvor skal du kjøpe den, og hvilken farge og str skal du ha? 🙂 Jeg skal kjøpe den på Paleet øverst i Karl Johan, skal ha enten beige eller den som er en blanding av sølv og grønn.  Strl= Small.

Kan du ta bilde av den nye jakken din? Har ikke kjøpt den enda, tror jeg gjør det i morgen. Dere får selvfølgelig se den så fort jeg får den!

Hva er navnet på den videoen som dere etterligner på slutten? hun sære dama som klapper med hendene? Søk på Kleiner hai på youtube. HAHA 🙂

Kjempe fin bikini overdel! Hvor har du kjøpt den?:) Takk, den kjøpte jeg i Spania.

Hvordan får du så perfekt hud? 😮 Jeg har ikke perfekt hud altså, men jeg gjør faktisk ingenting med den. Er bare heldig som ikke får noe særlig med kviser!


Bruker du dagkrem før du tar på sminken? ^^ Noen ganger, men ikke fast egentlig.

så ut som du snuste, gjør du det? Haha, nei… Takk for komplimentet! LOL

Bare lurer, har du en søster som heter Mina? Badendyck er jo ikke akkurat et vanlig etternavn i Norge 🙂 Nei, det er tremeningen min.

hvordan er du sååååå brun!!!! tar du sol????? 😉 Haha, er faktisk ikke brun nå fortiden. Men jeg blir veldig fort brun da, så fargen holder lenge. I det siste har jeg tydd litt til selvbruning, men skal kanskje ta sol noen ganger i vinter.

jeg lurte på om du har laget designet ditt selv ? Jepp det har jeg, kanskje ikke så altfor mye å skryte av.. Haha.

kan du hvise hvordan du legger id pudder ? Jepp, kan jeg sikkert.

Hvorfor kjenner alle topp bloggerene hverandre? (ps: du er en av de) 🙂 Haha, jeg tror egentlig ikke at det er sånn? Jeg kjenner bare Voe og Haawt.

Var Aksel din første kjæreste? Min første seriøse kjæreste; JA.

Når fikk du ditt første kyss? Hvis du mener bortsett fra sånn barnehage greier så var det sommeren til 8ende.

* Hvor ofte retter du håret? Noen ganger. Gøy med litt forandringer!

* Hvor høy er du? 168 cm.

* Trener du? isåfall hva? Har sesongkort på frisiks & svettis, men trener ikke så mye at det gjør noe…… Haha.

 

– ANDREA BADENDYCK




27 kommentarer

Siste innlegg