Kooozelig helg

Heihei!

Wow, så mange kommentarer jeg fikk på forrige innlegg!! Haha. Men tusen tusen tusen takk til alle dere som har skrevet så mye koselig, ble kjempeglad av å lese det.

I helgen har det vært dødslite blogging, og det er fordi jeg har bodd hos Axel i helgen. Men nå som jeg er hjemme blir det blogging som normalt igjen. Tenkte igrunn bare å vise dere bilder fra helgen!

Fredagen dro jeg til Fanny for å fikse meg der med jentene:

Fanny, Fanny, Elena, Veronica og meg ♥

På bursdagen glemte jeg helt å ta bilder, så disse var de eneste… Haha:

I dag vekket Axel meg klokken 10, (IKKE frivillig). Vi spiste frokost, så på tv og så bestemte vi oss for å ta en tur til byen. Vi gikk litt rundt på Akershus festning, det var superkoselig. Her er noen bilder:


♡♡♡♡♡♡♡♡ I love yoou!

Jeg og Axel hadde forresten 23 måneders dag i går, så nå er det bare en måned igjen til 2 år. Woho, det er lenge!

 

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer

Siste innlegg