Stem på meg!

Hei alle sammen!

Jeg oppdaget at Sunsilk har en konkuransse hvor man kan vinne en Macbook Pro hver uke. Er ikke det sykt? De deler ut 4 stykker. Jeg som er en blogger trenger en rask pc, med mye plass. Min har blitt ganske treig idet siste pga at jeg laster inn titalls bilder med høy kvalitet hver eneste dag fordi jeg trenger de til nye innlegg. Derfor hadde jeg blitt så utrolig glad hvis jeg kunne vunnet en Macbook Pro!

Jeg tenkte at for at dere vil stemme på mitt bidrag, så burde jeg kanskje gi noe tilbake. Derfor gjør jeg det slik at hvis du stemmer på meg, skriv i kommentarfeltet at du har gjort det- Også er du med i trekningen av disse to premiene:

1. premie:

Fundation i fargen light-medium fra Andrea Milano. Verdi 349 kr!

2-premie:

Gavekort på 6 filmer fra Headweb.com. Det er en side med over 6000 filmer, hvor du kan se hvilken som helst når som helst. Egentlig koster det 39kr per film, men med dette gavekortet får du se 6 stykker gratis. Veldig digg!

For de som lurer så trekker jeg vinnerne helt tilfeldig, forteller mer om dette senere.

Så, her er mitt bidrag:

Slagord: “Shine with Sunsilk” ♥

 

For å stemme må man “like” sunsilk på facebook, men det er jo gjort på 2 sek! Her er linken for å stemme:

http://apps.facebook.com/sunsilkminerals/?ItemGuid=bed6f5e0-ab93-4e9f-8f77-3e57e2a85acd&ref=mf

Tusentakk på forhånd! Og husk å skrive “Jeg har stemt”+ e-posten din, for å bli med i trekningen av fundationen og gavekortet.

 

– ANDREA BADENDYCK

347 kommentarer

Siste innlegg